gaardern Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hva med å snakke med foreldrene til han du vil slå ne? 9373080[/snapback] jeg skal snakke med læreren først. men tenkt dere at noen sitter å snakker dritt om deg og familien din, spør spørsmål som gjør at det koker i dere? og bare er ute etter å irritere. han klarte veldig bra å irritere meg. 9373097[/snapback] Hvis du flyr på'n, så vinner jo han. Det er jo akurat det han vil, å få deg til å sprekke. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Hva med å snakke med foreldrene til han du vil slå ne? 9373080[/snapback] jeg skal snakke med læreren først. men tenkt dere at noen sitter å snakker dritt om deg og familien din, spør spørsmål som gjør at det koker i dere? og bare er ute etter å irritere. han klarte veldig bra å irritere meg. 9373097[/snapback] Er vel det som er målet hans. Greier du det, få han irritert på deg, slik at han flyr på deg, da kan du med god samvittighet denge han i selvforsvar Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Måtte le litt av denne: du trenger ikke å kalle meg idiot fordi jeg ikke vet noe. Men fra spøk til revolver, hva med å ta igjen verbalt? "Morra di" vitser faller alltid i smak Det er ganske så kjipt om du banker han, får det på rullebladet og det fukker opp for fremtidige jobber du kunne fått... Da har du latt han få det akkuratt sånn som han vil. Bountyhunyer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå