HowCome Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hei! Jeg har valgt C-språk på min videreågnede skole, men i motsetning til min rådgiver på ungddomsskolen så sier denne skolen at jeg kun har 2 år med C-språk Jeg fikk vite at jeg skulle ha 3 år med C-språk... og nå er det kun 2! Er dette virkelig riktig? Har startet på VG1 nå med studie.spes. .. Endret 27. august 2007 av above_trutth Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Etter kunnskapsløftet har du bare 2 år med språk uansett hva du velger. Rop hurra og bli glad. Lenke til kommentar
HowCome Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Føler virkelig av verden går sakte, men sikkert med meg nå... Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 OK. Hvis jeg har lest riktig nå... så løper jeg på veggen av glede er jeg redd. Ok... da jeg begynte første året... da var det den nye regjeringa starta.. alt var nytt i matte etc. Praktisk og teoretisk etc. også.... så måtte jeg velge spansk.. siden jeg nekta å fortsette med tysk siden det gikk så dårlig på ungdomsskolen. Er det nå slik at jeg IKKE skal ha det i sisteåret? Går 2. året nå. Har spansk nå. Lærerne vet selvfølgelig ikke noe. Noen som kan vise til sider som kan bekrefte dette hvis det er tilfellet? Takk! Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du skal ha spansk i to år og to år only! Show us your happy smile. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Haha! Da har mange gått 3 år med språk på ungdomsskolen for INGENTING! Jeg var blant dem ... men det gjør ikke noe HIPP HURRA! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) Og jeg som hadde valgt økonomi før, bare fordi det var 2 år med tysk Gikk uansett greit, skulle ha bedøk uansett fant jeg ut. Endret 30. august 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Faen skjæra. Jeg må ha spansk siste året nå, bare pga jeg er av '89 generasjonen. Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Dere i den nye reformen er veldig heldige. Selv valgte jeg og å ta bedøk for å slippe siste året med fransk, var uansett verdt det, bedøk eier historie og geografi. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Virker som 90-modellene forblir de heldigste denne gang også. Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 (endret) vist dette siden i fjor Skikkelig kos, slipper unna med 2 år med tredjespråk tilsammen. 0 år på Ungdomskule (Praktisk prosjektarbeid FTW) + 2 År på Gymnas Endret 30. august 2007 av jon-t Lenke til kommentar
vk2elev Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Virker som 90-modellene forblir de heldigste denne gang også. 9395230[/snapback] Hehe denne gangen og, hva var dere heldig med sist? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå