tomsi42 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 I mangel av godt sommervær har jeg mimret litt på fjorårets Kenya-tur. Der dukket opp bildet av disse blomstene. 1/200s, f/7,1, 109mm, 200 ISO Selv om jeg blir i godt humør av det, synes jeg bildet mangler noe - hva ? Tom Lenke til kommentar
JourNey Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Følte for å respondere med et bilde av samme/lignende blomst tatt ved Giza i Kairo for to og et halvt år siden, med en Coolpix 4500..: For å sammenligne, jeg liker det mindre skarpe lyset på mitt (det var overskya), men bakgrunnen på ditt Endret 29. august 2007 av JourNey Lenke til kommentar
El chico Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 I mangel av godt sommervær har jeg mimret litt på fjorårets Kenya-tur. Der dukket opp bildet av disse blomstene. 1/200s, f/7,1, 109mm, 200 ISO Selv om jeg blir i godt humør av det, synes jeg bildet mangler noe - hva ? Tom 9371622[/snapback] Bildet er skarpt og greit, men syns det blir noe hardt lys. Litt rotetet bakgrunn og litt standard vinkel. Blomsterbilder er vanskeligere enn en skulle tro. Fordel å ta blomsterbilder i overskyet vær evt bruke en stor diffusor mellom sol og blomst. Chico Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 For å sammenligne, jeg liker det mindre skarpe lyset på mitt (det var overskya), men bakgrunnen på ditt 9382581[/snapback] Du er inne på noe der. Tom Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Bildet er skarpt og greit, men syns det blir noe hardt lys. Litt rotetet bakgrunn og litt standard vinkel. Blomsterbilder er vanskeligere enn en skulle tro. Fordel å ta blomsterbilder i overskyet vær evt bruke en stor diffusor mellom sol og blomst. Chico 9382645[/snapback] Veldig standard vinkel spør du meg Men diffusor høres ut som en sak som som bør stå på handlelista. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå