Gå til innhold

Treningsprog. forbedring av symmetri og illusjon

Anbefalte innlegg

Hei, og ja jeg ved at dere ikke liker "Hjelp til treningsprogram"-tråder, men om man ikke vet det selv, så får man spørre.

Jeg trener da "bodybuilding" på et ganske lavt nivå. Trener 3-4 ganger i uken, og trener KUN for å se bra ut. Styrke har lite å si for meg, selvsagt er det en positiv bivirkning. Har lest litt rundt på iForm.no og kom over denne artikkelen. Dette hørtes meget bra ut for meg, og nederst står det at kisen som skrev dette mer en gjerne lager et spesielt treningsprogram til meg for fem røde. Saken er da slik at jeg som fattig student egentlig ikke har råd til å kaste ut 500kr for et treningsprogram som kanskje ikke sier meg mer enn hva jeg vet fra før. Samt at siden han jobber for PF så vil han nok tvinge meg på en pulverkur som koster 1000+ pr månede.

Men tilbake til poenget med tråden. Jeg søker hjelp hos dere til å lage et treningsprogram med 3-4 treninger i uken der jeg trener hele kroppen, og der poenget med treningen er best mulig utseended. (litt mer volum enn bare fitness, t akk)

Jeg er fortiden rimelig tynn, men mat biter ikke på meg :( Spiser opp stipendet og mer til, uten at det legger seg på noe steder. Må bare mer på do (noe dere kanskje ikke trengte å få vite) :p Er ca 176 høy, 19 år av alder og ca 65kg eller rundt der. Har ustoppelig med pågangsmot og smerte er min venn.

Nok en gang tilbake på rett spor. Kan dere hjelpe meg med et treningsprogram på 3-4 økter i uken som varer ca 1 time - 1,5 timer der jeg trener hele kroppen.

På forhånd takk.

Mvh

Audun B

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke et program liggende på denne maskinen dessverre, men vil bare si at det er helt normalt å ikke legge så mye på seg. Det kommer med tiden, bare fortsett å trene og spise mye og sunt! Ikke tren mer enn 1 time. Da blir du hvertfall ikke større ettersom du vil gå over til mer "utholdenhetstrening".

Ta en kikk på treningsforum.no. Finner du nok program og en hel del tips.

Lenke til kommentar

Du trenger ikke tenkte på forbedring av symmetri, harmoni eller å forbedre noen illusjon. Har du tenkt til å stille i fitness/BB, så må du ha alt dette i bakhodet. Har du ikke noe planer om dette, er ikke dette noe du skal ofre en tanke. Om trapsa dine er litt for kraftige i forhold til laterale og posterior deltiodeus er HELT uvesentlig for deg. ;)

Det du trenger er å trene bra og spise sunt. Det ligger fult av treningsprogram rundt om kring på nettet. Ta et søk og bli litt bevist på hva du vil, og hvilken vei du vil gå for å komme dit.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...