WebKnight Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sliter med det samme her også (142 og 655) Noen som har funnet ut noe mer om dette? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Sliter med det samme her også (142 og 655) Noen som har funnet ut noe mer om dette? 9557291[/snapback] Det kan være Wireless Zero Config som skaper problemet. Dette er i såfall et "Windowsproblem" og ikke selve nettverkskortet. Har info om hvordan du sjekker og fikser det i linken min. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Testet både med og uten WZC aktivert, like j*vlig uansett... Er virkelig dette DWA-142 så søppel? Kan dette være noe annet, USBport drivere (hvis noe slikt finnes) eller.no? Lenke til kommentar
JA-N Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Testet både med og uten WZC aktivert, like j*vlig uansett... Er virkelig dette DWA-142 så søppel? Kan dette være noe annet, USBport drivere (hvis noe slikt finnes) eller.no? 9569206[/snapback] Hei Har slitt med de samme problemene, DIR-655 mot 2 stk. DWA-142. Dlink (Norge) har den siste tiden laget og testet ut ny driver for DWA-142. Jeg fikk den av dem i går, og alle problemer er borte. De vil riktignok ikke legge den ut på nettet før også oppdatering av DIR-655 er klar/funnet nødvendig. I løpet av uken sier. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Som jeg nevnte lengre oppe så sliter D-link med egne drivere så det er ikke så overraskende at det er løsningen. Forøvrig er problemet også det samme for mange med Netgear og 11n. Lenke til kommentar
WebKnight Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Hei Har slitt med de samme problemene, DIR-655 mot 2 stk. DWA-142. Dlink (Norge) har den siste tiden laget og testet ut ny driver for DWA-142. Jeg fikk den av dem i går, og alle problemer er borte. De vil riktignok ikke legge den ut på nettet før også oppdatering av DIR-655 er klar/funnet nødvendig. I løpet av uken sier. 9625770[/snapback] Dette høres jo lovende ut, selv om jeg synes det har tatt vel lang tid å få dette fikset. JA-N sjekk PM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå