Cstroke Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg og samboeren skal straks få badet renovert, og trenger derfor et midlertidig bosted for en måned fremover. Men det var visst ikke så enkelt som vi hadde trodd... Noen som har tips til steder i Oslo man kan leie for en måned,smått eller stort? Vi har prøvd alle de vanlige som Oslo Apartments, Fredensborg, Oslo Vest apartments uten hell... Alle tips tar imot med stor takk,begynner å haste littegrann! Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Heheh. Høres kanskje dumt ut (jeg er ikke sånn som går i kirken eller noe sånt NEI!) Dere kan jo sove i kjærka? Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Eventuelt så kan dere leie dere inn på hotell når dere skal dusje Lenke til kommentar
enden Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Jeg er litt usikker på om de tar i mot privatpersoner, men det skader jo ikke å høre: http://h8.no/ Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Lån en campingvogn. Og evt ta inn på en campingplass, om dere ikke vil sove på en parkeringsplass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå