cabuta Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hei, skal kjøpe nytt hovedkort, CPU. Har tenkt på disse delene: hovedkort - CPU. Passer disse delene til harddisken, strømforsyningen, DVD-rommet, minne og skjermkortet Asus GeForce 6800GT 256MB. Det er tingene jeg har fra før av. Fant ikke link til skjermkortet, men det er pci-ekspress. Vet ikke om det er noe annet som har noe å si. Var en som sa at minne ikke passet. Stemmer det? Er rimelig blond når det gjelder hardware B) Er evnt. dette minnet ett bra valg? Det kraftigste jeg bruker pcen til er moviemaking og flight simulator X deluxe edition. Takk på forhånd. Endret 27. august 2007 av cabuta Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) skulle ikke vere noe problem med den ram'en? Slik jeg ser det passer alt i lag ja EDIT: post nr. 1000 Endret 27. august 2007 av zaltmann Lenke til kommentar
cabuta Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 (endret) skulle ikke vere noe problem med den ram'en? Slik jeg ser det passer alt i lag ja EDIT: post nr. 1000 9371074[/snapback] Har ett til spørsmål til. Har hatt problemer med det gamle hovedkortet mitt at USB-portene ikke var virket som de skal. (har fått sånn "You can preform faster connection if you were connected with a USB 2.0 blablabla....") Selvom det var connected til en USB 2.0.(100 % sikker på det). Har prøvd alt av drivere osv. Mye av grunnen til at jeg skal kjøpe nytt hovedkort er nettopp det problemet. Er det noen som vet om det er et vanlig problem med hovedkortet jeg har nå og om det er problemer med det på det jeg har tenkt å kjøpe. Er helt ubrukelig å se filmer som ligger på den eksterne harddisken pga hakkete avspilling(som igjen var pga treig USB connection). Endret 27. august 2007 av cabuta Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 skulle ikke vere noe problem med den ram'en? Slik jeg ser det passer alt i lag ja EDIT: post nr. 1000 9371074[/snapback] Har ett til spørsmål til. Har hatt problemer med det gamle hovedkortet mitt at USB-portene ikke var virket som de skal. (har fått sånn "You can preform faster connection if you were connected with a USB 2.0 blablabla....") Selvom det var connected til en USB 2.0.(100 % sikker på det). Har prøvd alt av drivere osv. Mye av grunnen til at jeg skal kjøpe nytt hovedkort er nettopp det problemet. Er det noen som vet om det er et vanlig problem med hovedkortet jeg har nå og om det er problemer med det på det jeg har tenkt å kjøpe. Er helt ubrukelig å se filmer som ligger på den eksterne harddisken pga hakkete avspilling(som igjen var pga treig USB connection). 9371643[/snapback] viss det er ett problem du alltid har hatt så har det med at kontakten er dårlig. Dette kan vere produksjonsfeil eller noe som har skjedd under bygging av produsent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå