Gjest Guest Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg må bare fortelle om et par punkter: Jeg er en gutt som har trang forhud og omkring 13cm penis(mulig den kan ''frigjøres'' mer om jeg gjør et inngrep? men uansett, dette er det strøste probleme mitt. jeg er i ferdig utviklet penisalder og over 18 år. Og jeg har da ikke hatt sex. Det andre probleme mitt er at jeg har et lite stamme problem. Jeg stammer ca ikke en dritt når jeg er sammen gode kompiser, men skal jeg treffe nye mennesker og SPESSIELT jenter sniker det seg inn tanker, som gjør at jeg ikke åpner kjeften fullt så mye som jeg burde, jeg kan snakke med dem, det skjer da som oftest i fylla, da går egentlig snakkingen ganske så greit uansett,(føler alkoholen gir meg humør og bedre selvtillit) men det går mer på det enkle når jeg snakker med jenter. Jeg har også et bra utseende(ikke at jeg sier det) men har hørt det opp gjennom årene. Dette blir ganske kjipt med tanke på at jeg tror at folk(kompiser osv) kanskje da går rundt å tror at jeg ikke skal ha noe problem med å komme i kontakt med jenter, få meg ett ligg osv, men det har jeg sevlfølgelig problemer med, når de 2 viktigste tingene(penis og beskjedenheten) bortsett fra utseende er ganske fraværende for midt vedkommende. Det aller kjipeste for mitt vedkommende er at jeg ikke får brukt penisen min til annet en mye runking. Jeg har også daglige konsentrasjonsproblemer hva angår skole/jobb og den duren. Som følge av ja for å si det rett ut at jeg er veldig kåt, og ikke hatt noe sexliv enda. Er å kontakte psykolog den eneste løsningen? mulig begge problemene mine kan kvittes helt, men jeg har problemer med å legge frem 2 sånne problem Til sist er det noen andre som har vært borti noe lignende? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Ta deg en tur til legen, så blir du kvitt problemet med trang forhud. Psykolog kan hjelpe hvis du sliter med uhyre lav selvtillit. Endret 27. august 2007 av member-101642 Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det er null stress å få ordnet det hos en lege. Kan være en "kjip" ting å ta opp, men drit i det og bare gjennomfør det om det er nødvendig med en liten operasjon. Null stress, og du vil ha det mye bedre etterpå. Slipper du å tenke mer på det. For bare å gå å tenke på sånne ting hele tiden gjør deg utslitt! Angående stamming så vil jeg bare si at du ikke skal tenke så mye på det. For det første er det helt normalt å være litt nervøs når du er sammen med jenter. Jeg hadde flere kamerater som stammet litt når jeg gikk videregående, og ikke bare når de var med jenter, men hele tiden. INGEN bryr seg om det og ingen mobba de for det. Om du driter i det, så driter alle andre i det også. Det er bare deg selv som tenker på det, og det merker andre at du gjør. Men tro meg, de tenker bare at du ikke må tenke på det. De tenker ikke at du er dust fordi du stammer. Forresten så har han ene kameraten jeg fortsatt har kontakt med slutta helt å stamme. Jeg tenkte ikke over det engang, men var bare en annen kamerat som påpekte at han aldri stamma. Og det med at "du er 18 og ikke hatt sex enda" - Gå absolutt ikke å tenk på dette. Bare drit i det og ta det som det kommer. Møter du ei søt jente så skjer det bare. Ikke tenk at du MÅ ha sex snart. Ja, det er helt vanlig å tenke dette som ungdom, men prøv å ikke tenk for mye på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå