vets Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Lurer litt på prisinga av GPRS. Nokon som veit korleis den fungerer? I fylgje Telenor Mobil sine sider, kostar det 0,10 kr pr kilobyte opp til 1 megabyte. Det skal ikkje vera oppstart eller mnd utgifter. Ser i ein diskusjon som har vore her i forumet at det er snakk om at det kostar 100 kr opp til ein MB og deretter 25 kr pr MB resten av mnd. (Sjå: http://forum.amobil.no/viewtopic.php?t=569...highlight=gprs) Kva er det som stemmer? Blir noko forvirra... Lenke til kommentar
river Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Hei! Det koster ikke 100 kroner. Bare så det er sagt. Jeg har brukt GPRS ganske lenge å det viser knapt på telefon rekningen min. Kanskje jeg er så heldig å slippe unna, men det tviler jeg på.. Jeg bruker det masse og det koster jo nesten ingenting. Lenke til kommentar
j-co Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg vet hvertfal at Netcom kommer med GPRS støtte til YoungTalk i mars....og setter ned prisene også..hvor "lavt" husker jeg ikke. Lenke til kommentar
Joddze Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Netcom har 50 kr på første MB,dvs 5øre pr kilobyte og så 25kr pr MB Lenke til kommentar
whaley Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Netcom kommer med nye priser på gprs fra mars. De tar ikke lenger 50 kroner for første MB som tidligere, men de tar 0,10 kr per KB opp til 1 MB. Deretter betaler man 0,2 pr KB (tror det var noe slikt) per KB. Lenke til kommentar
whaley Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Glemte å ta med at den nye prisendringen også fører til at youngtalk og kontant kan bruke gprs. Juhu 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå