MrBolt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Jeg drar ned til Karl Johan as we speak... Men har en mistanke om at RuneMa føkker med oss... Lenke til kommentar
MrBolt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 For en gangs skyld så tok jeg skateboardet og ikke sparkesykkelen ned til sentrum for å sjekke i håp om at skate var kommet. Fikk omsider spurt meg frem til spaceworld på Paleet og trasket 70% selvsikker inn i butikken med småskjelvne ben fra fyllakula kvelden før. Oi, der var det noe hvitt som kunne ligne...Jeg stivnet i et brøkdels sekund før jeg våget meg bort for å se om jeg hadde sett riktig...Hva var det vite mon tro? Jo, project 8!! Akkurat da raste hele verden nedover hodet mitt, flashbacks fra smerten og alle skrikene da jeg ble født, ALT kom tilbake til meg som en månelanding i tjukkeste amsterdam. Mine neste tanker gikk til RuneMa, hvem kan denne ondskapsfulle fyren være? Hvilket liv lever han? Liker han å banke kjærringa si? Hvem vet... Det eneste jeg er sikker på er at jeg fikk friska opp i skatekunskapene mine igjen Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Heheh. Du hadde lite trøbbel med norsken på skolen, kan jeg tenke meg. Jaja, da var det ikke Skate likevel da. Synd det. Lenke til kommentar
MrBolt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nja, jeg fikk da en G... Samma hvordan man skriver bare det er forståelig...vel? Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ringte akkurat med EB Games. Leveransen som skulle selges 27.09 var det en produksjonsfeil på, så de får ikke inn spillet før 11. oktober. Jeg har blitt så FORBANNA skuffa over leveringen av det jævla spillet at jeg ikke tør håpe på noe tidligere enn 11. oktober nå. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Det kan da ikke stemme ? Lenke til kommentar
Spitzi Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nja, jeg fikk da en G... Samma hvordan man skriver bare det er forståelig...vel? 9547636[/snapback] Tror du misforsto MartinLande. Du skriver jækla bra, skal jeg si deg! Lenke til kommentar
MrBolt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nja, jeg fikk da en G... Samma hvordan man skriver bare det er forståelig...vel? 9547636[/snapback] Tror du misforsto MartinLande. Du skriver jækla bra, skal jeg si deg! 9547812[/snapback] Takk! Men 13 oktober? Produksjonsfeil?? Såvidt jeg husker så blir spillene produsert i Polen så det skulle f@£n ikke ha forundra meg... Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei det kan ikke komme senere enn 27.. Det kommer jeg ikke til å orke. Da blir det selvmord neste... Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva med å høre med EA? De må da vite det? Lenke til kommentar
MrBolt Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Nei det kan ikke komme senere enn 27.. Det kommer jeg ikke til å orke. Da blir det selvmord neste... 9547900[/snapback] Tror heller jeg ville sett på hvordan det er å være heroinist i 3 uker. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ro dere ned, er jo bare et ekkelt Skatespill Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ro dere ned, er jo bare et ekkelt Skatespill 9547962[/snapback] Det er tidenes beste skatespill! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Ro dere ned, er jo bare et ekkelt Skatespill 9547962[/snapback] Hold smella du da. Er jo for gammel for dette spillet du. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hehe, Skate er bedre enn TH, men på TH så var det "oppdrag" etter det je husker. Hva med Skate, bare skate å gjøre triks du får beskjed om? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hva med Skate, bare skate å gjøre triks du får beskjed om? 9548358[/snapback] Bare rulle ned gata og skate hvor man vil! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 (endret) For en gangs skyld så tok jeg skateboardet og ikke sparkesykkelen ned til sentrum for å sjekke i håp om at skate var kommet. Fikk omsider spurt meg frem til spaceworld på Paleet og trasket 70% selvsikker inn i butikken med småskjelvne ben fra fyllakula kvelden før. Oi, der var det noe hvitt som kunne ligne...Jeg stivnet i et brøkdels sekund før jeg våget meg bort for å se om jeg hadde sett riktig...Hva var det vite mon tro? Jo, project 8!! Akkurat da raste hele verden nedover hodet mitt, flashbacks fra smerten og alle skrikene da jeg ble født, ALT kom tilbake til meg som en månelanding i tjukkeste amsterdam. Mine neste tanker gikk til RuneMa, hvem kan denne ondskapsfulle fyren være? Hvilket liv lever han? Liker han å banke kjærringa si? Hvem vet... Det eneste jeg er sikker på er at jeg fikk friska opp i skatekunskapene mine igjen 9547592[/snapback] Helt til du sa Project 8 der så var pulsen min på 160! De coverne ligner jo egentlig ganske mye da EDIT: på lang avstand da.. Endret 22. september 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Hehe, Skate er bedre enn TH, men på TH så var det "oppdrag" etter det je husker. Hva med Skate, bare skate å gjøre triks du får beskjed om? 9548358[/snapback] Havne på forsiden av Trasher og Skateboard Mag Finne mega dropper og gapper.. Og så få dem på forsiden av Trasher og Skateboard Mag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå