Gå til innhold

Når kommer skate?

Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For en gangs skyld så tok jeg skateboardet og ikke sparkesykkelen ned til sentrum for å sjekke i håp om at skate var kommet. Fikk omsider spurt meg frem til spaceworld på Paleet og trasket 70% selvsikker inn i butikken med småskjelvne ben fra fyllakula kvelden før. Oi, der var det noe hvitt som kunne ligne...Jeg stivnet i et brøkdels sekund før jeg våget meg bort for å se om jeg hadde sett riktig...Hva var det vite mon tro? Jo, project 8!! Akkurat da raste hele verden nedover hodet mitt, flashbacks fra smerten og alle skrikene da jeg ble født, ALT kom tilbake til meg som en månelanding i tjukkeste amsterdam. Mine neste tanker gikk til RuneMa, hvem kan denne ondskapsfulle fyren være? Hvilket liv lever han? Liker han å banke kjærringa si? Hvem vet... Det eneste jeg er sikker på er at jeg fikk friska opp i skatekunskapene mine igjen :)

Lenke til kommentar
Nja, jeg fikk da en G... Samma hvordan man skriver bare det er forståelig...vel?

9547636[/snapback]

Tror du misforsto MartinLande. Du skriver jækla bra, skal jeg si deg!

9547812[/snapback]

Takk! :)

Men 13 oktober? Produksjonsfeil?? Såvidt jeg husker så blir spillene produsert i Polen så det skulle f@£n ikke ha forundra meg... :(

Lenke til kommentar
For en gangs skyld så tok jeg skateboardet og ikke sparkesykkelen ned til sentrum for å sjekke i håp om at skate var kommet. Fikk omsider spurt meg frem til spaceworld på Paleet og trasket 70% selvsikker inn i butikken med småskjelvne ben fra fyllakula kvelden før. Oi, der var det noe hvitt som kunne ligne...Jeg stivnet i et brøkdels sekund før jeg våget meg bort for å se om jeg hadde sett riktig...Hva var det vite mon tro? Jo, project 8!! Akkurat da raste hele verden nedover hodet mitt, flashbacks fra smerten og alle skrikene da jeg ble født, ALT kom tilbake til meg som en månelanding i tjukkeste amsterdam. Mine neste tanker gikk til RuneMa, hvem kan denne ondskapsfulle fyren være? Hvilket liv lever han? Liker han å banke kjærringa si? Hvem vet... Det eneste jeg er sikker på er at jeg fikk friska opp i skatekunskapene mine igjen :)

9547592[/snapback]

Helt til du sa Project 8 der så var pulsen min på 160!

De coverne ligner jo egentlig ganske mye da

EDIT: på lang avstand da..

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar
Hehe,  Skate er bedre enn TH, men på TH så var det "oppdrag" etter det je husker. Hva med Skate, bare skate å gjøre triks du får beskjed om?

9548358[/snapback]

Havne på forsiden av Trasher og Skateboard Mag :)

Finne mega dropper og gapper.. Og så få dem på forsiden av Trasher og Skateboard Mag

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...