Gå til innhold

Når kommer skate?


Core-1

Anbefalte innlegg

Eb games har aldri snøring på noe som helst... Hver gang jeg har spurt om release dates så har jeg fått feil svar, og da snakker vi om bommerter på flere uker! ... Spaseworld har heldigvis alltid gjort hjemmeleksa si der, så 27 er nok den store dagen !:D

(Vet forresten om en fyr som driter lang vei i sperrefristene så muligheten for å få det allerede på mandag er stor hvis det allerede er shippa til norge)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var innom Spaceworld i Karl Johan i dag, og der hadde de Skate spillet.

Er ikke inne på om det finnes flere typer av dette spillet, men lå under kategori nyheter.

9542812[/snapback]

 

Hmm, jeg ringte butikken og de sa at spillet kommer 27. september, sikker på at det var det var Skate. de kjøpte?

9543149[/snapback]

Dersom det ikke finnes Skatespill fra før av, så gjorde de det.

100% sikker.

 

Edit: ser også at Lefdal reklamerer for dette spillet som en "Nyhet".

Endret av runeMa
Lenke til kommentar
"Dersom det ikke finnes skatespill fra før" - kødder du eller ?:p

 

Kan det ha vært et tony hawk spill da, som bare stod litt feil? Men uansett så burde ikke det være vansklig å finne ut, bildet av begge de covrene ligger jo på nett, så skjekk a :)

9543648[/snapback]

 

Det var ikke Tony Hawk spill.

Jeg er ikke interisert i hverken tony hawk eller skate.

Hvis DU leser hva jeg har skrevet tidligere, så sier jeg at jeg ikke er inne på om det finnes flere typer av SKATE. Hvis det er kun ett spill som heter SKATE (for alt det jeg vet så kunne det ha vært Skate 1,2,3 osv...) så er det det de solgte i dag.

Det var bare en info til denne tråden, men ser at slik info skal en ikke poste så mye av lengre, når en får denne type spydige tilbakemeldinger. :thumbdown:

Lenke til kommentar
"Dersom det ikke finnes skatespill fra før" - kødder du eller ?:p

 

Kan det ha vært et tony hawk spill da, som bare stod litt feil? Men uansett så burde ikke det være vansklig å finne ut, bildet av begge de covrene ligger jo på nett, så skjekk a :)

9543648[/snapback]

 

Det var ikke Tony Hawk spill.

Jeg er ikke interisert i hverken tony hawk eller skate.

Hvis DU leser hva jeg har skrevet tidligere, så sier jeg at jeg ikke er inne på om det finnes flere typer av SKATE. Hvis det er kun ett spill som heter SKATE (for alt det jeg vet så kunne det ha vært Skate 1,2,3 osv...) så er det det de solgte i dag.

Det var bare en info til denne tråden, men ser at slik info skal en ikke poste så mye av lengre, når en får denne type spydige tilbakemeldinger. :thumbdown:

9543844[/snapback]

 

Haha, var ikke spydig ment da :p

Leste hva du skrev tidligere jeg, derfor jeg foreslo om det kunne være et tony hawk spill, siden du sa du ikke viste om det fantes SKATE 2 eller SKATE 3...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...