AndreKK Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) A trodde det var 11=november jeg da.. Men det er sikkert PS3 ja. Off-Topic: Jeg digger den sangen på trailerne og ja, etter demoen! Den passer så bra til skate. liksom EDIT: Jaaa! Det står fortsatt 20 sep på siden! Hvis det kommer i morra så skal jeg faen meg gladelig betale en 1000-lapp for det! Men da må jeg avbestille hos Absolutt.. Det går ikke sant?? EDIT 2: Snakka med EB på Ski: De hadde ikke fått det inn, men var mulig de får det i morra.. Ringte akkuratt for sent til at han kunne sjekke release på det. Endret 19. september 2007 av Sgt_Andrew_NOR Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvilken side står det 20.sep på ? : D Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Spillet skulle vel shippes ut den 20 sep til butikkene men sperrefristen er vel den 27 sep. etter som jeg har forstått... Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Hvilken side står det 20.sep på ? : D 9530337[/snapback] Gå til www.ebgames.no så går du til X360-siden og ser nederst i høyre hjørne så står det: Kommer snart.. Står det: 070920 Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) noen i ski som får sett om de har det på eb games? EDIT: Ringte dit nå. De hadde ikke fått det inn, og det var visst utsatt til 11.oktober hos dem. Endret 20. september 2007 av glx-rider Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Rop ut om noen ser det i Trondheim noe sted da! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 EA har bekreftet at Skate. shippes til Europa i morgen, 21 september. Hvordan kan spillet komme i salg i butikkene før det er sendt fra fabrikken? Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Med tro håp og glede min venn. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) EA har bekreftet at Skate. shippes til Europa i morgen, 21 september. Hvordan kan spillet komme i salg i butikkene før det er sendt fra fabrikken? 9535367[/snapback] kilde? edit: åja altså det bler sendt ut til butikkene imorgen? Endret 20. september 2007 av Ally 87 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvordan kommer man seg til hospitalet? Har kommet meg til Sewers, men finner ingen utgang der. Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 tenker du på sykehuset nå? Er bare å ta til høyre og følge veien nedover så kommer det ganske snart på venstre siden. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 var på spaceworld og ebgames i dag. spaceworld sa de fikk det inn 27.sept. eb sa at det var utsatt til 11.okt overalt Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 11 oktober? :!: Standard at enkelte butikker har null peiling. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Jeg spurte på spaceworld i dag, og de sa de ikke fikk det før 11.oktober. Lei av å vente ;p Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 tenker du på sykehuset nå? Er bare å ta til høyre og følge veien nedover så kommer det ganske snart på venstre siden. 9536613[/snapback] Hva er det dere snakker om? Har der fått tak i spillet allerede? Lenke til kommentar
PetePistola Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 (endret) tenker du på sykehuset nå? Er bare å ta til høyre og følge veien nedover så kommer det ganske snart på venstre siden. 9536613[/snapback] Hva er det dere snakker om? Har der fått tak i spillet allerede? 9537033[/snapback] Nei, men det har blitt funnet en glitch så det er mulig og komme seg ut av det comunity center. Du finner ut hvordan her. Endret 20. september 2007 av DaDon Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Idiotisk Idiotisk Idiotisk Idiotisk Idiotisk Slipp det nå er dere snille, EA!! Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er nok 11. oktober som er release. Det er ihvertfall den datoen som alle EB games butikkene opererer med. Ser også at PAL versjonen i Australia slippes på den datoen og. Helt sykt. En hel måned etter USA release. Er det rart folk piratkopierer? Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er nok 11. oktober som er release. Det er ihvertfall den datoen som alle EB games butikkene opererer med. Ser også at PAL versjonen i Australia slippes på den datoen og. Helt sykt. En hel måned etter USA release. Er det rart folk piratkopierer? 9539397[/snapback] Ok,ok,ok,ok! La oss få en ting riktig! 11. oktober er IKKE! release! Her har i så fall EB driti seg ut med dangrlæbær i høla ass!! Ikke faen om jeg venter 2-3 uker til! Det ligger i postkassa mi den 27-28 eller så...! Arrgh! Lenke til kommentar
Algron Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Det er nok 11. oktober som er release. Det er ihvertfall den datoen som alle EB games butikkene opererer med. Ser også at PAL versjonen i Australia slippes på den datoen og. Helt sykt. En hel måned etter USA release. Er det rart folk piratkopierer? 9539397[/snapback] Jeez... EA har bekreftet at spillet shippes til Europa fredag 21. September, og vil bli solgt fra 27. September Fra http://forums.ea.com/mboards/thread.jspa?t...tart=0&tstart=0 Hey guys, most of the dev team is off (as am I) but I thought I'd check out the forums despite being on vacation. So I was able to check and can confirm the X360 ships this Friday. What I didn't know is it takes a week to actual street a title in Europe. I guess due to the number of countries and such. So I guess stores will have it ready for purchase the following Friday... This date hasn't moved. We always knew Europe would be a week or so after the US. The ship timing I guess is the same for our other games. It's a bummer. I wish everone got it at the same time. We finaled PS3 and X360 for all territories all within a couple days of each other. The rest seems to come down to 1st party approvals and shipping logistics. Oh and the PS3 date is still the same at Oct 5th. Again I really wish it coulda been sooner. The timing there again had zero to do with the software. Thanks for being patient guys. Hope the next 11 days fly by... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå