SaReX Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Yes, endelig lykkelig eier av skate fikk tak i det på game. Ble positivt overasket over at det var bedre grafikk, fysikk, bevegelser etc i fullversjonen, enn i demoen Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3. 9574949[/snapback] du bare kødder nå håper jeg, hehe Lenke til kommentar
Epleskrell Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3. 9574949[/snapback] du bare kødder nå håper jeg, hehe 9591061[/snapback] Håper da det Fikk Skate ifra Videogameplus idag til PS3 Har sittet med det i hele dag.. Kanon spill!! Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3. 9574949[/snapback] du bare kødder nå håper jeg, hehe 9591061[/snapback] Hadde det vært noen andre så hadde jeg tatt det som kødd, men... AbsoluttSpill "venter på varer". Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 skjønner ikke hvorfår folk ikke bestiller det fra platekompaniet, så hadde dere hatt det til helga Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 AbsoluttSpill "venter på varer". 9592064[/snapback] men de sa de skulle sende så jeg skulle få det på release men det gjorde jeg ikke tror du vi må vente lenge?? Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) skjønner ikke hvorfår folk ikke bestiller det fra platekompaniet, så hadde dere hatt det til helga 9592410[/snapback] Nå var det jo ikke Absolutt spill sin feil, synes i grunn litt synd på dem. De la også opp til at man kunne kasellere bestillingen i mailen jeg fikk, og det var null problem å få ordna det. Dro innom platekompaniet og kjøpte Skate der. Det var jo ikke krise akkurat heller, det er jo bare et spill. Absolutt spill selger det også billigere, så alt talte i utgangspunktet for å kjøpe det med dem. Endret 28. september 2007 av butkus Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 (endret) Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3. 9574949[/snapback] www.VIDEOGAMEPLUS.CA 400 kr for skate inkludert frakt! Endret 28. september 2007 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Sånn går det når du kvitter deg med din Xbox 360, Avean Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Kjøpte det på Elkjøp i dag for 599 :-/ Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Absoluttspill har sendt spillet i dag Håper det kommer i morgen! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 håper jeg også Lenke til kommentar
MrBolt Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Digger den kameravinkelen man får når man blir jagd av sikkerhetsvaktene! Håper det kommer juksekoder eller patch som låser den opp!! Genialt spill forøvrig! Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Digger den kameravinkelen man får når man blir jagd av sikkerhetsvaktene! Håper det kommer juksekoder eller patch som låser den opp!! Genialt spill forøvrig! 9595086[/snapback] Genialt spill ja:D Men om jeg skulle velge mellom den camvinkelen som er nå og securitasvinkelen så ville jeg hatt det slik den er nå.. Det er digg med litt mer overblikk, men jeg synes den er fetere slik den er : ) Men hadde vært kult med noen valg på kameravinkelen ja. Om jeg skulle satt fingeren på noe så blir det at figuren sn skjelden gang blir halveis gjennomsiktig, det funker ikke med splitscreen (?) hadde vært chill å spillt splitscreen med en kamerat.. og at man ikke kan styre kameraet fritt i replayeditor. Men dette spillet er så sykt bra, så det gjør så lite! Live var også fett! Min karakter: 94/100 Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nå har AbsoluttSpill sendt spillet. Var noen svenske latinger som hadde forsinket leveransen. Får det trolig i morgen. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Nå har AbsoluttSpill sendt spillet. Var noen svenske latinger som hadde forsinket leveransen. Får det trolig i morgen. 9595783[/snapback] hehe ja, jævla svensker :!: Håper og få mitt selv i morgen. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 Jeg trur jeg snart har runna spillet Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 28. september 2007 Del Skrevet 28. september 2007 GLEDER MEG TIL I MÅRRA tror pakka kommer da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Der var mitt komt! i dag skal det spilles ja! Lenke til kommentar
MrBolt Skrevet 29. september 2007 Del Skrevet 29. september 2007 Digger den kameravinkelen man får når man blir jagd av sikkerhetsvaktene! Håper det kommer juksekoder eller patch som låser den opp!! Genialt spill forøvrig! 9595086[/snapback] Om jeg skulle satt fingeren på noe så blir det at figuren sn skjelden gang blir halveis gjennomsiktig, det funker ikke med splitscreen (?) hadde vært chill å spillt splitscreen med en kamerat.. og at man ikke kan styre kameraet fritt i replayeditor. Min karakter: 94/100 9595499[/snapback] Helt enig! Mista litt piffen når jeg kom opp i fart og ble usynlig...Hadde gleda meg til vobblinga(eller hva det nå heter når man kjører for fort og brettet begynner å riste) Men denne mista litt effekt pga gjennomsiktigheten synes jeg. Skal kjøpe meg en sixpack i dag og kjøre Black Flag og Bad Brains på full spiker!!HOHO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå