Potetdamen Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fikk skate fra gamezone.no i dag, tok 1 dag. 1 DAG. HOHOHO Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Hvorfor bestiller jeg feil, Hvorfor bestiller jeg feil, Hvorfor bestiller jeg feil, Hvorfor bestiller jeg feil, Hvorfor bestiller jeg feil????? Faen ta... Omtrent alle har det untatt meg.. Lenke til kommentar
Algron Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 EDIT: Faen, så på YouTube nå.. Hvis man blir tatt av vakt, tar han 50$ av pengene dine... 9582306[/snapback] Du tjener så mye penger at 50$ er en dråpe i havet. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Fett Han duden jeg så på hadde bare 275$.. Hehe EDIT: Noen andre som klare kuben på under 1 min? Endret 26. september 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Får kose meg med Rubik's Kubene mine mens vi venter 9582306[/snapback] Classic Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Får kose meg med Rubik's Kubene mine mens vi venter 9582306[/snapback] Classic 9582691[/snapback] klassiker... selv om den ikke er i hd Lenke til kommentar
Espein Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har 43000$.. Driver med XGames nå.. Har enda ikke fått sko sponsor og trucks Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Har ikkje fått det enda her heller Angrer på at eg bestilte på Absoluttspill nå... venter 1 dag til og se om eg får svar på mailen min. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikke HD? Å, nei! Hva tenkte jeg på!? Jeg kan jo ikke se på noe som ikke er i HD.. Å faen.. Jeg ser jo på det akkuratt nå.. Faen! må lukke øyna å komme meg ned til Xboxen! Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikke HD? Å, nei! Hva tenkte jeg på!? Jeg kan jo ikke se på noe som ikke er i HD.. Å faen.. Jeg ser jo på det akkuratt nå.. Faen! må lukke øyna å komme meg ned til Xboxen! 9583168[/snapback] Hvis du mener PC-en så er nok alle pc skjermer HD. Jeg fikk skate i posten i dag, bestilet fra platekompaniet på mandags kvelden. Men 360'n min er ikke i form om dagen, så jeg får ikke spilt det Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ikke HD? Å, nei! Hva tenkte jeg på!? Jeg kan jo ikke se på noe som ikke er i HD.. Å faen.. Jeg ser jo på det akkuratt nå.. Faen! må lukke øyna å komme meg ned til Xboxen! 9583168[/snapback] Hvis du mener PC-en så er nok alle pc skjermer HD. Jeg fikk skate i posten i dag, bestilet fra platekompaniet på mandags kvelden. Men 360'n min er ikke i form om dagen, så jeg får ikke spilt det 9583230[/snapback] Er de? Hmm.. Da lærte jeg noe nytt idag og da.. Ehhhm.. Send det til meg? Bor i Akerhusområde. Lenke til kommentar
Hansiii Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Er de? Hmm.. Da lærte jeg noe nytt idag og da.. Ehhhm.. Send det til meg? Bor i Akerhusområde. 9583244[/snapback] HD innebærer jo bare høy oppløsning, 720p som er den vanligste HD oppløsningen tilsvarer 1280x720 og de fleste pc skjermer har høyere oppløsning enn det. Hehe, du får vel spillet fortere om du kjøper det i butikken i morgen Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Aight.. Hørte noe om at de må trekke det tilbake.. Det er liksom.. For skolebarn.. At når de bytter Pokemon-kort da.. Så sier de kongebytte(eller hva faen) så betyr liksom det at de ikke kan bytte om igjen.... Det er vel sånn med et spill som har blitt sendt ut over hele verden.. Kan ikke bare sende en million e-poster: Hei kjære ......... Det er en feil i spillet og vi må dessverre be dere om å sende det tilbake til oss, sånn at vi får fikset på dette... Haha! Lenke til kommentar
bjoho Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Jeg ringte Ebgames nå, de hadde fått inn Skate, klarer nesten ikke å vente på å få spillt det Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Da har jeg kjøpt spillet! =D Kanselleringen av ordren på Absoluttspill gikk helt fint og pengene er refundert på kontoen min. Fikk en mail som sa at det var EA som hadde problemer med leveransen av Fifa 08 slik at dette gikk utover Skate. Men det driter jeg i nå, for nå har jeg det ^^ Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Har skate nå jeg og , fikk kjøpt det på expert (elkjøp og spaceworld hadde det ikke). Spillet er helt sykt fett Klart beste spillet jeg har spilt!! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Så eg må lide på grunn av Fifa 08? Men AS skulle sende Skate i dag sa dem Lenke til kommentar
MoonTheLoon Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Denne tikket inn fra Absolutt Spill nå nettopp: Hei Må dessverre komme med den beklagelige nyheten at Skate enda ikke har kommet inn på vårt lager. Dette skyldes en stor glipp hos Electronic Arts sitt distribusjonsledd i Svergie, som har skapt problemer for flere forhandlere. Det har da skapt store problemer for oss i forhold til å levere spillet til dere. Vi beklager dette på det sterkeste. Normalt skulle vi hatt spillet klar for sending på tirsdag som var, men nå kan det se ut som om vi ikke får spillet inn på lager før senere i dag eller i morgen tidlig. Vi har fått beskjed om at spillet er laste på bil for utkjøring til oss nå. Så lenge dette stemmer, så skal vi klare å sende spillet i morgen. Ved normal levering skal da spillet kunne være framme på lørdag. I enkelte tilfeller kan det ta 2 dager. Vi er veldig lei oss for dette, og det er overhode ikke dette vi ønsker. Det er veldig viktig for oss å kunne levere spillet på releasedato. Men vi har dessverre ikke hatt noen kontroll over det som skjedde nå. Håper du fremdeles vil opprettholde ordren, men skjønner veldig godt om det ikke er ønskelig. Gi en beskjed om du syntes det blir for lenge å vente. Lenke til kommentar
clinton Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 har 154000 no..og har spilt gjennom kariere modus.var ikke så stort spill.men er vel no det gøye begynner bare kjører rundt og finne gode spots Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. september 2007 Del Skrevet 27. september 2007 Butkus: fikk den her og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå