Gå til innhold

Når kommer skate?

Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke HD? Å, nei! Hva tenkte jeg på!? Jeg kan jo ikke se på noe som ikke er i HD.. Å faen.. Jeg ser jo på det akkuratt nå.. Faen! må lukke øyna å komme meg ned til Xboxen!

9583168[/snapback]

Hvis du mener PC-en så er nok alle pc skjermer HD.

Jeg fikk skate i posten i dag, bestilet fra platekompaniet på mandags kvelden. Men 360'n min er ikke i form om dagen, så jeg får ikke spilt det

Lenke til kommentar
Ikke HD? Å, nei! Hva tenkte jeg på!? Jeg kan jo ikke se på noe som ikke er i HD.. Å faen.. Jeg ser jo på det akkuratt nå.. Faen! må lukke øyna å komme meg ned til Xboxen!

9583168[/snapback]

Hvis du mener PC-en så er nok alle pc skjermer HD.

Jeg fikk skate i posten i dag, bestilet fra platekompaniet på mandags kvelden. Men 360'n min er ikke i form om dagen, så jeg får ikke spilt det

9583230[/snapback]

Er de? Hmm.. Da lærte jeg noe nytt idag og da..

Ehhhm.. Send det til meg? :roll: Bor i Akerhusområde.

Lenke til kommentar
Er de? Hmm.. Da lærte jeg noe nytt idag og da..

Ehhhm.. Send det til meg? :roll:  Bor i Akerhusområde.

9583244[/snapback]

HD innebærer jo bare høy oppløsning, 720p som er den vanligste HD oppløsningen tilsvarer 1280x720 og de fleste pc skjermer har høyere oppløsning enn det.

Hehe, du får vel spillet fortere om du kjøper det i butikken i morgen

Lenke til kommentar

Aight..

Hørte noe om at de må trekke det tilbake.. Det er liksom.. For skolebarn.. At når de bytter Pokemon-kort da.. Så sier de kongebytte(eller hva faen) så betyr liksom det at de ikke kan bytte om igjen.... Det er vel sånn med et spill som har blitt sendt ut over hele verden.. Kan ikke bare sende en million e-poster: Hei kjære ......... Det er en feil i spillet og vi må dessverre be dere om å sende det tilbake til oss, sånn at vi får fikset på dette...

Haha!

Lenke til kommentar

Denne tikket inn fra Absolutt Spill nå nettopp:

Hei

Må dessverre komme med den beklagelige nyheten at Skate enda ikke har kommet inn på vårt lager.

Dette skyldes en stor glipp hos Electronic Arts sitt distribusjonsledd i Svergie, som har skapt problemer for flere forhandlere.

Det har da skapt store problemer for oss i forhold til å levere spillet til dere.

Vi beklager dette på det sterkeste.

Normalt skulle vi hatt spillet klar for sending på tirsdag som var, men nå kan det se ut som om vi ikke får spillet inn på lager før senere i dag eller i morgen tidlig. Vi har fått beskjed om at spillet er laste på bil for utkjøring til oss nå.

Så lenge dette stemmer, så skal vi klare å sende spillet i morgen.

Ved normal levering skal da spillet kunne være framme på lørdag. I enkelte tilfeller kan det ta 2 dager.

Vi er veldig lei oss for dette, og det er overhode ikke dette vi ønsker.

Det er veldig viktig for oss å kunne levere spillet på releasedato. Men vi har dessverre ikke hatt noen kontroll over det som skjedde nå.

Håper du fremdeles vil opprettholde ordren, men skjønner veldig godt om det ikke er ønskelig. Gi en beskjed om du syntes det blir for lenge å vente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...