SaReX Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) strengt ang å holde releasedatoen. Endret 26. september 2007 av Sap15 Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Arrrghhh.. Jeg ringte Expert idag og spurte om de hadde fått skate. , det hadde de, så jeg ba kjærringa som tok telefonen holde av et eksemplar til meg, og det var greit.. Så kom jeg på Expert, og da fikk jeg ikke lov til å kjøpe det likevel! FYFAEN så forbanna jeg ble! 9580629[/snapback] Hvorfor fikk ikke du kjøpt det da? JB. 9580659[/snapback] Hmm, nei, jeg trodde at hu kjærringa som sto der ikke hadde peil ang. release datoen.. Men den fant hu tydligvis ut mens jeg var på vei til Expert da:p Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Vært 3 steder i dag, alle hadde Skate inne.. men ingen ville selge det før i morgen. Svar som 60.000kr i bot var visst grunnen, noe som er forståelig! Jaja, fikk da tak i Halo 3 til 399,-.. Lenke til kommentar
MostlyLurkin' Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Ja, er jo forståelig.. Men irriterende at hu ikke sa på tlf at jeg ikke kom til å få kjøpt det Lenke til kommentar
glx-rider Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noen med svar fra absoluttspill? Irriterer meg at jeg forhåndsbetalte, de har jo ikke fått inn noen spill ser det ut som,ettersom jeg ikke har hørt noe om at det har blitt sendt. Har heller ikke fått noe informasjon om at spillet ikke vil være i postkassa mi til release, noe jeg rett og slett synees er jævlig dårlig av dem. Hvordan er det og avbestille noe som er forhåndsbetalt? Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Nå er jeg litt småfurt på absoluttspill! Har spurt om å få avbestille slik at jeg kan kjøpe det i morgen.. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 ÆSJ!! De har jo ikke fått det inn på lager engang! Yo, hvor avbestiller man? Faen å treige snegler ass! Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Noen som har et tlf nummer til Absoluttspill? Folka svarer jo ikke på mail! Lenke til kommentar
Doc_Chronic Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg sendte mail til [email protected] og sa jeg ville avbestille. Jeg fant ikke forklart noen plass på siden hvordan mann avbestiller. Ender jeg opp med 2 eksemplarer av spillet selger jeg det ene eller sender det i retur. Jeg rekner med att avbestillingen min går i orden viss ikke skal de pokker få høre fra meg.... Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 De slurver! Når de ser etterrspørselen på skate. er så stor lurer jeg på hvorfor de ikke får ræva i gir ass... Lenke til kommentar
Messier Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Spillet er ute det, hvis du laster ned vel og merke. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Flere som har bestil fra Absoluttspill her ja, har gjort det selv. Sendt dem mail i dag men har ikkje fått noe svar :S Og dem som alltid pleier og svare raskt... Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Jeg sendte mail til [email protected] og sa jeg ville avbestille. Jeg fant ikke forklart noen plass på siden hvordan mann avbestiller. Ender jeg opp med 2 eksemplarer av spillet selger jeg det ene eller sender det i retur. Jeg rekner med att avbestillingen min går i orden viss ikke skal de pokker få høre fra meg.... 9581528[/snapback] Jeg har akkurat gjort det samme! Jeg kjøper det i butikk i morgen. Er litt lei av å se på at de ikke har varen inne på lager. Håpet på å få det i dag. Her er uansett mailen jeg sendte: Sender en e-post vedrørende min ordre som ble plassert den 9 September 2007 med følgende ordrenummer: ******. Grunnet komplikasjoner med levering fra absoluttspill.no og det faktum at dere ikke har varen inne på lager pr i dag, velger jeg å avbestille denne forhåndsbestillingen så fort som mulig da jeg heller går til innkjøp av varen i butikk. Beløpet (528 KR) kan refunderes til kontonummer ****.**.*****. Jeg ser helst til at denne avbestillingen bekreftes. En eventuell måte å løse dette på kan være å slette denne bestillingen, beholde beløpet og overføre det til en forhåndsbestilling av det kommende spillet "Assassins Creed" til Xbox 360 som skal slippes 11 November 2007. Om denne e-posten skulle bli ignorert eller ikke lest før dere har fått sendt spillet kommer jeg til å sende spillet i retur. Håper dette kan løses på en ryddig og ordentlig måte! Med vennlig hilsen, Aleksander Endret 26. september 2007 av Aleck Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jeg gjør det samme i morgen.. Bare selger det andre spillet eller sender det i retur... Lenke til kommentar
Chubby Ninja Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fikk kjøpt det idag, på en expertbutikk. Dessverre må jeg spille Halo 3 først.. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Fikk kjøpt det idag, på en expertbutikk. Dessverre må jeg spille Halo 3 først.. 9582077[/snapback] Eller gjør som meg: spill begge! Endret 26. september 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Vo0do0 Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Fikk mitt i dag. Fantastisk spill. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Jævla teasere Har nå avbestilt hos AbsoluttSpill nå.. Mora mi kjøper det til meg i morra på Vinterbro.. Kommer ikke hjem før 5 så har ikke mulighet.. Dere som har spillet: H-E-L-D-I-G! Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 Mamma kjøper det til meg mens jeg er på skolen og hu slutter tidelig i morra ;D så da regner jeg med at spillet ligger på bordet på rommet til jeg kommer hjem så legger jeg vell skiva i xboxen og henter meg kaldt med drikke og gamer Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 26. september 2007 Del Skrevet 26. september 2007 (endret) Får kose meg med Rubik's Kubene mine mens vi venter EDIT: Faen, så på YouTube nå.. Hvis man blir tatt av vakt, tar han 50$ av pengene dine... Endret 26. september 2007 av AndreKK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå