Kennern Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Bare og friste så vis som ikke har det blir helt crazy til vi får det.. Lenke til kommentar
VegardSK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Det med at det noen ganger kan være lit vanskelig å ta akkurat det trikset man vil synes jeg faktisk er bra.. For da blir det diggere når du får det til, og så har man muligheten for å bli safere på tricks med øving. På Tony Hawk er jo alt så lett.. Vil man feks ta triple impossible eller 3flip så er det enkelt. Skate kommer helt klart til å bli mitt yndlingspill Lenke til kommentar
MrBolt Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Grunnen til at det bare er platekompaniet som sender ut tror jeg er fordi de ikke tar annet enn visa og mastercard, dermed kan de registrere spillene solgt 27/9 uten å få noe pes fra EA... Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Har en ting å si etter 15 min med spillet: DETTE ER RÅTT!! Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Etter 500 gjennomspilte demoer synes jeg fortsatt den er rå og fy satans som jeg gleder meg ass! Misunner alle som en av dere som har fått det!! Bestilt fra AbsoluttSpill så får håpe det kommer snart.. Helst i morra eller torsdag.. (BØR komme på torsdag) Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 25/09/2007 Sendt Gamezone.no. wooooo! Lenke til kommentar
clinton Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 faen da..bestilte i går i 2 tiden fra platekompaniet.fikk mail om at det ble sendt i går,men kassen min var tom i dag Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Absoluttspill har jo ikke spillet på lager engang. Håpløse greier.. Er ikke spillet sendt i morgen så krever jeg pengene tilbake eller over til en forhåndsbestilling av Assassins Creed. Hell noes! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ja, venter på at Absoluttspil skal sende det her og. men var vist snakk om at dem fikk det i morgen fra levrandøren. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 10hi! Neida Hehe! Gleder meg til AbsoluttSpill sender det og når det kommer i postkassa kommer jeg til å få sjokk over gleden! Det som er litt skiit er at vi skal til Danmark på fredag.. :'( så da får jeg ikke tatt med boxen.. Håper spillet kommer i morra så jeg får spilt litt før jeg drar Lenke til kommentar
Algron Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 faen da..bestilte i går i 2 tiden fra platekompaniet.fikk mail om at det ble sendt i går,men kassen min var tom i dag 9572655[/snapback] Jeg fikk spillet i dag, bestilte ca kl. 13.30 i går Lenke til kommentar
clinton Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 var vel kanskje 30min forseint jeg da for og få det i dag..men men..er ikke lenge igjen til i morgen no.passer bra at jeg er i friperiode fra jobben også no.fri i 3 uker til Lenke til kommentar
ymsefisen Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3. 9574949[/snapback] Riiiiight... du klarer selvfølgelig det ingen andre i verden klarer. Selv de som programmerer selve spilla, omtrent ;-) Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 10hi! Neida Hehe! Gleder meg til AbsoluttSpill sender det og når det kommer i postkassa kommer jeg til å få sjokk over gleden! Det som er litt skiit er at vi skal til Danmark på fredag.. :'( så da får jeg ikke tatt med boxen.. Håper spillet kommer i morra så jeg får spilt litt før jeg drar 9575153[/snapback] Det kommer nok ikkje i morgen :/ dem har ikkje fått in spillet enda men er snakk om at dem får det inn i morgen så em sender vell da. Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 ....................................... faen Lenke til kommentar
Espein Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ikke får å skryte men får ta en session med skate jeg da Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3. 9574949[/snapback] Riiiiight... du klarer selvfølgelig det ingen andre i verden klarer. Selv de som programmerer selve spilla, omtrent ;-) 9575509[/snapback] Tja. Han har jo ikke noen annen mulighet. Avean har nemlig like stor aversjon mot å ta i en 360-kontroller som jeg har mot å ta nabo'n i to'ern... Lenke til kommentar
AndreKK Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Ok....... *Host*Jævla skrytepave*Host* Hehe Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 HVis d får inn spillet i morgen så håper jeg da for guds skyld at de gjør det til en hastesak. I need skate! Men har jo forsåvidt Halo 3 og kose meg med i morgen og da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå