Gå til innhold

Når kommer skate?

Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det med at det noen ganger kan være lit vanskelig å ta akkurat det trikset man vil synes jeg faktisk er bra.. For da blir det diggere når du får det til, og så har man muligheten for å bli safere på tricks med øving. På Tony Hawk er jo alt så lett.. Vil man feks ta triple impossible eller 3flip så er det enkelt. Skate kommer helt klart til å bli mitt yndlingspill :D

Lenke til kommentar

Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3.

Lenke til kommentar

10hi! Neida

Hehe! Gleder meg til AbsoluttSpill sender det og når det kommer i postkassa kommer jeg til å få sjokk over gleden! Det som er litt skiit er at vi skal til Danmark på fredag.. :'( så da får jeg ikke tatt med boxen.. Håper spillet kommer i morra så jeg får spilt litt før jeg drar

Lenke til kommentar
Må vel vente til Oktober jeg siden jeg har PS3 noe som egentlig er umulig og uakseptabelt. Jeg har sittet med demoen hver eneste dag, klarer ikke å legge det fra meg. JEG MÅ HA DET I HELGA !! Kommer til å kjøpe en Xbox utgave av spillet og prøve å modde det for å få det til å fungere på PS3.

9574949[/snapback]

Riiiiight... du klarer selvfølgelig det ingen andre i verden klarer. Selv de som programmerer selve spilla, omtrent ;-)

Lenke til kommentar
10hi! Neida

Hehe! Gleder meg til AbsoluttSpill sender det og når det kommer i postkassa kommer jeg til å få sjokk over gleden! Det som er litt skiit er at vi skal til Danmark på fredag.. :'( så da får jeg ikke tatt med boxen.. Håper spillet kommer i morra så jeg får spilt litt før jeg drar

9575153[/snapback]

Det kommer nok ikkje i morgen :/ dem har ikkje fått in spillet enda men er snakk om at dem får det inn i morgen så em sender vell da.

Lenke til kommentar

9574949[/snapback]

Riiiiight... du klarer selvfølgelig det ingen andre i verden klarer. Selv de som programmerer selve spilla, omtrent ;-)

9575509[/snapback]

Tja. Han har jo ikke noen annen mulighet. Avean har nemlig like stor aversjon mot å ta i en 360-kontroller som jeg har mot å ta nabo'n i to'ern... :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...