Gå til innhold

Når kommer skate?

Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Faen så jæææævli sjalu, missunelig, lyst til å drepe for spillet nå! Heldige faen! :D

EDIT: Jag, jag, jag henne bort, spill det og gi oss en skikkelig "intro" av det liksom.. Sånn: Hvor starter du.. Er det de samme tutorialsa på starten som i demoen.. Når kommer man seg ut og stuff like that

9566847[/snapback]

Man begynner på samme sted som i demoen. Men man kan stikke hvor man vil helt fra starten. Det er noe annen rekkefølge på tutorials'ene enn på demoen, men ellers stort sett likt. Man får ikke gratis achievements i dette spillet har jeg merka.. Er ganske vanskelig :-)

Lenke til kommentar
Ahh, dette er det kuleste spillet jeg har spilt på lenge!! Fytti grisen!

9566839[/snapback]

Ah. Jobber du i en spill-sjappe? :hmm:

9566868[/snapback]

Har nettopp lest et par anmeldelser av SKATE hvor det fikk trekk fordi oppbyggingen av områder ikke var det samme som i TH og at det var det negativt at man fikk alt på en gang....halo? 3 muligens...

Hvis man har et skateboard, vil man ikke da helst ha en hel by til disposisjon?

"njæææ, du må ta noen ubertriks på jernbanetorget før du kommer deg videre i spillet"... særlig......

En annen ting som trakk det ned var at enkelte av triksene til tider ble altfor vanskelige og utføre... Hm, hvor lang tid bruker en ekte skater på å lære seg en skikkelig ollie tro? f"#N som jeg gleder meg!!:D

Lenke til kommentar
Hva meg deg DaDon.. Jaga vekk dama ennå? :)

9567432[/snapback]

Hehe, fikk jaget henne vekk til slutt. Har holdt på helt til nå, bare rulla rundt og funnet digge spots. Er utrolig fett. Har ennå ikke møt på noen vakter, men har knekt et par bein.

Måten du kommer deg videre på i spillet er temmelig bra. Bygge opp rep for sponsor og covere. Digger spillet sykt. Er noe heeelt annet en TH dette her.

Gled dere!

Lenke til kommentar

Dette har ikke så mye med SKATE å gjøre egentlig. Men jeg vil anbefale alle å kjøpe siste nummer av Playboard. Der følger det med to DVD-er fra DC shoes og Turf distribution som kan korte ned ventetiden. Vi snakker norske skatere og kvaliteten på skatinga er god. Særlig Setfan Jacobsen, Henning Braathen, Magnus Eriksen og Tom Erik Ryen leverer fete parts. :thumbup:

Hvis man ikke er så interessert i skateboard, kan man få en del inspirasjon til triks i SKATE. Bladet koster 39 kr og er vel verdt penga. Fås på Narvesen.

Lenke til kommentar

Digger spillet selv jeg det eneste ankepunktet mitt er at det er vanskelig å ta akkurat det trikset du ønsker. Det er ikke mange millimeterne forskjell på nollie hardflip og nollie 360 flip. Når man da i tillegg sliter med å gjøre forskjell på kickflip og shove-it så kan jeg tenke meg hvordan det blir i stressa situasjoner...

Argumentet "tenk hvor lang tid pro'ene bruker på å lære seg et triks" funker ikke her da jeg tror få pro'er prøver på en kickflip og ender opp med en shove-it istedenfor :)

Men alt i alt så virker dette som alt TH skulle ha vært! Håper bare det ikke ender i 2 millioners comboer. Digga best-trick compen hvor du vinner med en 360 kickflip. Det enkle er ofte det beste! Late triks er også deilige å lande! Spillet er rett og slett bare chill!

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar

Jeg fikk nettopp svar fra platekompaniet

Ordren er sendt til pakking idag, så du burde motta dette til releasedatoen 27/9

Det holder nok fint for min del siden 360en min er i dårlig form om dagen og elkjøp får ikke inn noen nye før i morgen og da har jeg jo Halo 3 å spille.

Jeg mailet absoluttspill tidligere i dag, fikk følgende svar

Vi har fått beskjed av leverandøren om at det skal komme i morgen.

Men kan ikke love det 100 % sikkert.

Det er dessverre sånn at dette har blitt noe forsinket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...