Gå til innhold

Når kommer skate?

Core-1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er vel litt sent å bestille nå, får det jo ikke før onsdag, da satser jeg heller på å finne det i en butikk

9563710[/snapback]

Du tenker Halo 3 nå? Dette er vel Skate... Kommer ut 27 (torsdag) eller etter? :hmm:

9564010[/snapback]

Hehe, mente Skate, men jeg tar ikke sjansen på å bestille fra platkompaniet nå, da får de jo ikke sendt før i morgen, da satser jeg heller på at en butikk begynner å selge det litt tidlig

Lenke til kommentar
Godt jobbet av EA å klare å bomme såpass på den europeiske lanseringsdatoen, å lansere et spill mens de fleste 360-eiere er i en Halo 3-tåke vil neppe gjøre underverker for salget.

Greit nok, skate og Halo 3 konkurrerer kanskje ikke om helt de samme kundene, men mange vil nok ignorere skate og konsentrere seg om Halo istedet.

9562530[/snapback]

Fleste xbox 360-eiere i Halo 3 tåke? :nei:

Her snakker jeg, og mange av 360 kompisene mine skate for alle penga :w00t:

plukker heller opp Halo 3 i billigkurven for 99,- om et halvt år :whistle:

Endret av Sap15
Lenke til kommentar

Jeg har ikke uttalt meg ennå( For jeg vil ikke ha drapstrusler, hehe)

Men jeg har egentlig aldri likt Halo-serien, men det kommer vel av at jeg aldri har spilt det... Men skate. blir det.. Har 40000 etter konfen min å bruke så, hvis jeg har lyst så kjøper jeg jo begge

Lenke til kommentar

jeg håper virkelig at ebgames ringer 27. september og sier at de har fått in skate som jeg har forhåndsbestilt (ebgames, triaden) de sier det kommer 11. oktober på 360, men er det ikke da det kommer på ps3? så får håpe dem ikke har klart å rote med noen datoer. Men hvis det kommer 27. september blir det spilling i høstferien ved siden av skating så klart :thumbup:

Endret av bjoho
Lenke til kommentar
Har ikke vært så fan av halo serien men det blir nok skate på torsdag ja, det beste er at det kommer før høst ferien :D  woohoo

9565629[/snapback]

Det som er litt kjipt er at vi skal til Barcelona. :p

Men fra spøk til moro: Denne helgen blir det mye spilling.

9565745[/snapback]

skal du til Barcelona? Der er jo Perfect skate sted da :D

Lenke til kommentar
jeg håper virkelig at ebgames ringer 27. september og sier at de har fått in skate som jeg har forhåndsbestilt (ebgames, triaden) de sier det kommer 11. oktober på 360, men er det ikke da det kommer på ps3? så får håpe dem ikke har klart å rote med noen datoer. Men hvis det kommer 27. september blir det spilling i høstferien ved siden av skating så klart :thumbup:

9566161[/snapback]

Alle butikker jeg har snakket med sier de skal begynne å selge det 27. September, så hvis EB ikke har det inne da, burde du kunne gå å kjøpe det i en annen butikk

Lenke til kommentar

Faen så jæææævli sjalu, missunelig, lyst til å drepe for spillet nå! Heldige faen! :D

EDIT: Jag, jag, jag henne bort, spill det og gi oss en skikkelig "intro" av det liksom.. Sånn: Hvor starter du.. Er det de samme tutorialsa på starten som i demoen.. Når kommer man seg ut og stuff like that

Endret av AndreKK
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...