SpoileD Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Da har det endelig kommet adsl2 inn i huset. Derfor må jeg også ha et nytt modem. Jeg har tittet litt rundt, men klarer ikke finne noe "bra". Det jeg da håpet var at noen hadde erfaring eller tips til hva slags modem som er stabilt og tåler litt trøkk, da jeg er en hyppig torrentbruker. Har en Linksys WRT54GL så trådløst trenger jeg ikke ha med i modemet. Blir at jeg kjører bridge fra modemet. Tenkte ikke å gi noe særlig mer enn 700,- Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg bruker et Thomson SpeedTouch 546T2 i bridge-modus mot Telenor, og det går så det uler både opp & ned. Har vel vært stabilt (inkl. samme IP-adresse) siden jeg koblet det til i ... var det slutten av mai, tro? Lenke til kommentar
fomlepung Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg har et Billion Web:Link 8001 ADSL 2+ modem. (Står Jensen på det, men er Billion som har produsert modemet). Kosta meg 600,- Har ikke hatt noe problemer med nettet i det heletatt med dette modemet. (18Mbps ned og 1Mbps opp, har bare 300 meter linje lengde til sentralen jeg er tilkoblet.) Endret 27. august 2007 av fomlepung Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Da har jeg bestilt meg et Jensen Web:Link 8001B ADSL 2+ modem, ved at det var Billion som har produsert det. Har hatt Billion i alle år, og har veldig god erfaring med de. Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå