wwwerner Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har en pc med Windows Vista, og har såklart installert Windows Live Messenger. Problemet er at hver gang jeg skal åpne MSN, får jeg opp en Brukerkontroll-boks, der jeg må gi min tillatelse til å åpne programmet. (Nytter ikke ta screenshot av det...) Dette problemet har jeg hatt helt siden jeg fikk pc'en (et par måneder siden...). Jeg har prøvd å skru av Brukerkontroll, men da skjer det ingen ting når jeg prøver å starte MSN... Noen tips på hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Merkelig, for du skal ikke få det spørsmålet mer enn en gang, og det er under install av MSN. Har du prøvd å avvinstallere og så installere MSN på nytt? Hvilken versjon benytter du? Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Nei, jeg har ikke prøvd å reinstallere... Jeg vet ikke hvilken versjon av MSN jeg bruker.. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 gå på msn.no og last ned nyeste Lenke til kommentar
wwwerner Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Det hjalp ikke.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå