Nutjob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Oppkjøring på Onsdag, faen så nervøs jeg er Er jo så masse å hukse på, noen gode tips som hjelper mot nervøsiteten? Det hjelper litt at 2 av kompisene mine som har tatt lett fikk en veldig grei sensor. Men nå har jeg mere press på meg da de klarte den. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Er du veldig, VELDIG stressa kan du få en pilla som roer ned nervene litt på apoteket/legen/helsesøster Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Er du veldig, VELDIG stressa kan du få en pilla som roer ned nervene litt på apoteket/legen/helsesøster 9371148[/snapback] ahahaha, vil du dope meg ned foran oppkjøringen ? :!: Lenke til kommentar
Inc Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Greien er å overbevise sensor om du er skikket til å kjøre på egenhånd i trafikken. Noe annet er å innrømme feil du har gjort etter kjøring hvis sensor spør. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Husker jeg var sinnsykt stresset Fikk ikke sove mer enn 4 timer de to dagene før oppkjøringen ( og det er ikke kødd :/). Men når jeg kom til prøven, fikk snakket med fyren og tatt bane greiene ble jeg rolig. På bane øvelsene var jeg stresset, så jeg gjorde mye feil, men fikk veiledning av kjørelærer. Det jeg gjorde feil var forpossisjonen(fikk nesten stryk på dette) ... Fikk sladd nemlig Fikk velge nr. på sikkerhetskontroll og var heldig nok til å få batteri, lys osv. På kjøringen skulle jeg bare følge noen skilt også skulle han veilede meg når jeg var kommet fram. Kjørte på en motorvei. Ting jeg gjorde "gale": - Var nesten litt for effektiv(bremset i siste lidt før rundkjøring, kjørte 5kmt for fort av og til osv.) - Feil fotposisjon. - Kjørte ikke helt intil kanten i en sving("kunne lett styrt unna, om det var noe i veien, ved hjelp av omvendt svinging") Ellers kan du bare stresse opp som bare det til kjøringen, for det er sykt skummelt >_> Sykt deilig følelse når du er ferdig og har lappen tho... Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Husker jeg var sinnsykt stresset Fikk ikke sove mer enn 4 timer de to dagene før oppkjøringen ( og det er ikke kødd :/). Men når jeg kom til prøven, fikk snakket med fyren og tatt bane greiene ble jeg rolig. På bane øvelsene var jeg stresset, så jeg gjorde mye feil, men fikk veiledning av kjørelærer. Det jeg gjorde feil var forpossisjonen(fikk nesten stryk på dette) ... Fikk sladd nemlig Fikk velge nr. på sikkerhetskontroll og var heldig nok til å få batteri, lys osv. På kjøringen skulle jeg bare følge noen skilt også skulle han veilede meg når jeg var kommet fram. Kjørte på en motorvei. Ting jeg gjorde "gale": - Var nesten litt for effektiv(bremset i siste lidt før rundkjøring, kjørte 5kmt for fort av og til osv.) - Feil fotposisjon. - Kjørte ikke helt intil kanten i en sving("kunne lett styrt unna, om det var noe i veien, ved hjelp av omvendt svinging") Ellers kan du bare stresse opp som bare det til kjøringen, for det er sykt skummelt >_> Sykt deilig følelse når du er ferdig og har lappen tho... 9372690[/snapback] DET HJALP JO! men men, takk for ellers beroligende svar Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Beste måten å slappe av på er å ha troen på deg selv.. Klarer du det har du kommet langt. Tips til hva du kan gjøre : - Vær hyggelig med sensor - Glemm alle feil med en gang - Vær ærlig når han spørr hvordan det gikk, si alt du kommer på ! BTW, LYKKE TIL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå