Gå til innhold

Den stilfulle Asus Lamborghini VX tråden!

Mr.Anki

Anbefalte innlegg

Beklager for at jeg ikke har fått svart her, men tråden har falt ut av mine innlegg :(

Har selv hatt problemer med overoppheting i begynnelsen, men fant ut at den ikke har noe serlig med luftinntak. Om du ser på hjulet under maskinen så er det der luften skal komme inn og der var det helt tett hos meg. Er det slik hos dere også?

Isåfall så tok jeg å fjernet den sorte platen som ligger under hjulet og limte på en filt duk istedefor, med litt store masker. Har iallefall ikke hatt problemer med at maskinen har slått seg av etter dette.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

å gud.. årets nedtur! :cry:

Etter å ha lest dette og meldingen din, så rev jeg opp lokket på baksiden og satte i gang med tester i 3DMark .. Hadde ikke noe å erstatte denne svarte saken med, så jeg kjørte på med hele lokket av, for å se om det var det som var årsaken..

Og det begynte jo så bra...

3DMark05 i XP ... Check

3DMark06 i XP ... Check

3DMark05 i Vista ... Check

3DMark06 i Vista ... ........... ..og der slo den seg av!

Prøvde på nytt noen turer, men samme resultat!!

FAEN! :(

Hva er egentlig problemet?

Jeg har ikke fått somlet meg til å levere den inn til ASUS enda da jeg egentlig bruker den en del.. Men, gud som jeg trodde jeg skulle være en heldig kar denne dagen!! Møkk, altså..

Lenke til kommentar

hmm.. Hva tenker du på?

Hvor høy temperaturen er når den svartner? Så nei, egentlig ikke.. Noe godt program å anbefale? Noe som lagrer temp kontinuerlig, f.eks.. slik at man kan se den siste tempen før alt blir svart!?

Takker for hjelp! :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...