Gå til innhold

Den stilfulle Asus Lamborghini VX tråden!

Mr.Anki

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At den var veldig tjukk i bunnen, uten at jeg har sett målene av dataen så det er kanskje bildet som lyver litt.

Edit: Har du nett lik som på bildet eller tok du den gule fargen?

Endret av vrk
Lenke til kommentar
Det var kun den sorte jeg hadde muligheten til å ta. Kjøpte den gjennom en jeg kjenner.

Jeg hadde uannsett valgt den jeg valgte..

Noen som har tenkt til å kjøpe en slik maskin eller?

9371655[/snapback]

Jeg skal levere 2 stk til en kunde av meg denne uken :)

I tillegg så er det to kollegaer av meg som har den, og de er storfornøyde.

Flotte PC'er, liker best den sorte selv.

Andreas

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 2 måneder senere...

Ingen som har noe glupt å si om batteritid og støy? :ermm:

Lest testen, og det sto "kun" om hvor lenge en DVD kan spinne i strekk.. Men, hva med vanlig bruk? Hva med avspilling av xvix/720p -filmer? Musikk? Vanlig bruk?

Støyer den mye?

Takker, igjen! :)

Lenke til kommentar

Ikke helt fått med meg hva som er så "nyttig" med denne tråden da ingen gidder å svare..

Men, jeg prøver igjen..

Nå har jeg nå endelig kjøpt meg denne bærbare PC-en, og alt har vært helt knall foreløpig! Ikke gjort mye annet enn å installere XP og Vista (kjører dual-boot), og installerte diverse drivere og programvare..

MEN

Så prøvde jeg å legge inn STALKER på XP (siden jeg gikk utifra at jeg fikk best FPS der).. Men, etter kun få sekunders spilling (opp til et minutt, eller noe -toppen), så slår PC-en seg av selv..

Søkte litt på google og fant at dette er et "kjent problem".. Noen tror det er overheating, andre er ikke fullt så sikre da de har hatt høyere temperaturer med andre program.. men, det er stort sett via spilling at den slår seg av!

Noen av dere som har opplevd dette? Noen som IKKE har opplevd dette?

Driver og installerer STALKER på Vista nå, så skal jeg se hvordan det går..

En annen ting... Får bare kjørt 54(!) Hz på Vista (skjermoppdatering).. men, i XP viser den 60 Hz ... Hva er dette for noe "tull", egentlig?

Takker for svar (hvis noen gidder)!

Lenke til kommentar

Trist at ingen svarer her. Tror det er få som har denne juvelen av en italiensk sportsbil ;)

Overoppheting kan være problemet ja. Men dette skal da ikke skje på en så ny pc. Antar at den ikke er full av støv ennå! Det er en liten pc med rask prossesor, så kanskje den ikke får nok kjøling. Dette bør du ha garanti på om det er et kjent problem og du ikke klarer å kvitte deg med det!

Lenke til kommentar

Åi, svar! :ohmy:

Takker! :)

Ja, det er en del tilbakemeldinger om det på et forum (etter google -søk);

http://forum.notebookreview.com/showthread...133&page=46

(EDIT: Søk i teksten etter "shuts down".)

De har, så vidt jeg har lest, ikke funnet ut hva det skyldes.. -om det er dårlig lufting, dårlig kjøling, eller feil på noen av komponentene, eller hva!?

Det var egentlig jævla synd.. etter å ha testet denne PC-en et par dager, så har jeg ikke vært annet enn strålende fornøyd! (Med et lite unntak av at den kun klarer 54 Hz i Vista, da.) PC-en er bortsett fra dette helt genial!

Grrrr... så irriterende!! :cry:

Har nå testet 3DMark (05+06) i Vista og den stopper der også (av og til går den igjennom), men i XP stopper den og slår seg av hver eneste gang!

Litt nysgjerrig på om noen IKKE har dette problemet!? :ermm:

Endret av Bone
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...