Opstad Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hei, hvet noen om en måte og bli kvitt denna dritten på? når jeg trykker på den knappen så åpner den et nettsted som heter http://www.virusprotectpro.com/?aff=1012 hva kan jeg gjøre for og bli kvitt den? jeg har gått igjennom samtlige "Processes" under "Windows Task Manager".... jeg tok også en titt innom "msconfig" men jeg fant ikke noe der heller. untitled.bmp Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Ta vare på det du vil/må ha, så kjører du en formatering! Endret 27. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Opstad Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Mener du at jeg skal Reinstalere hele pc-en? Ta vare på det du vil/må ha, så kjører du en formatering! 9370703[/snapback] Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det var kanskje å ta litt hardt i! Men du kan prøve diverse programmer; Windows Defender, Spyware Sweeper, Spyware Doctor, mulighetene er mange Men vis det ikke fikser biffen, og du absolutt vil bli kvitt dritten, ja, da fomaterer du! Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Flyttes til antivirus og sikkerhet, trur spørsmålet passer bedre der Lenke til kommentar
norbat Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Last ned Hijackthis. Legg det i en egen mappe på skrivebordet. Start programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og poster. Den kan fortelle litt mer hva som bør gjøres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå