Gjest Bruker-95147 Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Eg skal ikkje gifte meg og ikkje få barn så eg treng ikkje bekymre meg for det.Men viss eg hypotetisk sett skulle få born og gifta meg likevel, så hadde eg i allefall ikkje gjort det når borna kunne sjå det"!! Hvis avataren din er et selvportrett skjønner jeg deg fullt ut ...? Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 mamma og pappa kysser de mamma kiler pappa på ryggen og pappa maserer beina til mamma....ver gang jeg ser de i byen går du hånd i hånd og det er så shønt atte til og vere 45 og 44 år gamle Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 10. november 2007 Del Skrevet 10. november 2007 Hvorfor ikke? Ville ikke det kunne sende signaler om at mamma og pappa ikke er glade i hverandre? Det synes jeg det ville gjort hvertfall. æssj nei!! fordi det er ekkelt vel? Eg skal ikkje gifte meg og ikkje få barn så eg treng ikkje bekymre meg for det.Men viss eg hypotetisk sett skulle få born og gifta meg likevel, så hadde eg i allefall ikkje gjort det når borna kunne sjå det"!! Hvis avataren din er et selvportrett skjønner jeg deg fullt ut ...? ha.ha.hah. kjempe morosamt og like måte, avataren din er ikkje så sexy den heller Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hvorfor ikke? Ville ikke det kunne sende signaler om at mamma og pappa ikke er glade i hverandre? Det synes jeg det ville gjort hvertfall. æssj nei!! fordi det er ekkelt vel? Her skjønner jeg ærlig talk ikke hva du mener overhodet.. Lenke til kommentar
Schnell Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Viss du ikke forstår det så greier jeg ikke forklare hva jeg mener heller. Jeg hadde fått en ekkelt følelese viss jeg så foreldrene mine kysse, det får tydeligvis ikke du! Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Hva slags kyss er det du tenker på Schnell? Et skikkelig hollywood tungekyss med medfølgende tafsing tror jeg det er få som vil se foreldrene gjøre, men bare et lite suss er da ikke så farlig? :] Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Jeg tror faktisk ikke jeg kan huske å ha sett mine foreldre kysse. Snodig. Lenke til kommentar
Shamru Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mamma og pappa kysser hver dag før de drar på jobb, og når de kommer hjem.. Og på lørdagskveldene når det går film på tv sovner alltid mamma i pappa sitt fang, syns det bare er koslig jeg.. De holder nok sammen livet ut Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Ja, de viser veldig ofte at de er glade i hverandre. De har min. en tlf daglig hvis pappa er på jobb og mamma har fri den dagen. De har vært gift i over 26 år. Sånn vil jeg og ha det når jeg blir stor! Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 Når mamma og pappa var sammen så kyssa di når mamma, jeg og søstra mi skulle på ferie feks. Men aldri ellers. Men nå har fattern ny dame så kysser di hele tiden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå