Eplefe Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Da foreldrene mine var gift så gjorde de det ofte, kysset og klemte og sa de var glad i hverandre og sånn. Savner det litt, egentlig. Lenke til kommentar
DeadEmotion Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mine foreldre krangler aldri og er så og si alltid enige om alt, men kysse og klemme på hverandre gjør de aldri når jeg ser dem i hvert fall. Er nok en helt annen kjærlighet dem imellom nå enn da de traff hverandre. De kunne nok aldri tenkt seg å gå fra hverandre, da de tilsynelatende ser ut til å trives sammen sånn ellers... Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 Skal dere ha egen hushjelp? 9382234[/snapback] Hadde vært digg, men sannsynligvis ikke. Går vel ann å ha et ryddig hus og vise fysisk kjærlighet også vel? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Skal dere ha egen hushjelp? 9382234[/snapback] Hadde vært digg, men sannsynligvis ikke. Går vel ann å ha et ryddig hus og vise fysisk kjærlighet også vel? 9384313[/snapback] Poenget er at kjærligheten fortoner seg litt annerledes etter hvert. Vi er vel enige om at rent undertøy er digg. Og etter min mening er det å hjelpe hverandre med de mere "ufyselige" oppdragene et tydelig tegn på kjærlighet. Den stadige kyssingen/klemmingen har kanskje mere med lyst/begjær å gjøre ...? Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Foreldra mine driver å klemmer, kyss på kinn ol, men lite kyssing på munn når barna er i nærheten. Og det synes jeg er greit, egentlig. Vet det høres barnslig eller teit ut men jeg vil helst slippe se foreldra mine drive å kline mens jeg ser på/er til stedet i samme rom Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Det fineste jeg ser er gamle mennesker som holder hverandre i hendene ute i offentlighet. Sånn vil jeg også bli. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Jeg så det mest søteste paret (ja jeg er gutt og jeg sa søteste!) idag, 2 stykker som hadde down syndrom, de var så søte Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mamma og pappa har bodd sammen så lenge jeg har vært til. Og noe som slo meg for et par år siden, er at de veldig sjeldent klemmer, kysser og sier de er glad i hverandre. Skjønner ikke hvorfor de ikke viser at de er glad i hverandre. Er det virkelig sånn det blir med årene? Er foreldrene deres sånn også? Nei. Jeg synes egentlig foreldrene mine er flinke til å minne hverandre på at de er glade i hverandre, uten at jeg eller søsknene mine trenger å være vitne til orgier av den grunn Lenke til kommentar
Steina Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Har tenkt litt på dette temaet selv den siste måneden. Ser såogsi aldri at foreldrene mine engang rører hverandre, og det virker egentlig ufattelig trist, for jeg missliker det at mange par kun holder ilag på grunn av ungene. Hvorfor er en lang diskusjon og trengs ikke å taes her. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 mamma og pappa både kysser og klemmer hver dag. Lenke til kommentar
Puppet Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mamma og Pappa nærmer seg 60 men kysser hele tiden . Hørte også noen lyder fra soverommet når jeg overnattet hos dem forrige jul som antydet at det gjør mer enn det, så nå sliter jeg fælt med å få ekle bilder ut av hodet. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Mamma og pappa er som turtelduer enda siden sist jeg sjekka (ca en mnd siden). Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så det sier du, og da vil jeg spørre om hvordan du "sjekka" det? Lenke til kommentar
Honey Badger Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg kan aldri huske å ha sett mine foreldre kysse. Men jeg har sett dem klemme, og jeg har hørt litt av hvert fra soverommet ... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så det sier du, og da vil jeg spørre om hvordan du "sjekka" det? 9434164[/snapback] Var hjemme i huset. Er flytta ut nå. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Så det sier du, og da vil jeg spørre om hvordan du "sjekka" det? 9434164[/snapback] Var hjemme i huset. Er flytta ut nå. 9434587[/snapback] Håper ikke "kosen" var grunnen til flyttingen ... Lenke til kommentar
K.. Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Håper ikke "kosen" var grunnen til flyttingen ... 9434602[/snapback] Absolutt ikke. Ett ord: MTFYMA. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Lite kyssing/klemming der i gården, men det er jo tydelig at de er meget glad i hverandre allikevel =] Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Jeg kan aldri huske å ha sett mine foreldre kysse. Men jeg har sett dem klemme, og jeg har hørt litt av hvert fra soverommet ... 9434528[/snapback] Hva tror du de holder på med på soverommet? Tapetserer eller ...? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva tror du de holder på med på soverommet? Tapetserer eller ...? 9434663[/snapback] *LALALALA* Vil-ikke-tenke-på-det, vil-ikke-tenke-på-det !! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå