theoriginalAidskake Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Mamma og pappa har bodd sammen så lenge jeg har vært til. Og noe som slo meg for et par år siden, er at de veldig sjeldent klemmer, kysser og sier de er glad i hverandre. Skjønner ikke hvorfor de ikke viser at de er glad i hverandre. Er det virkelig sånn det blir med årene? Er foreldrene deres sånn også? Greier ikke helt se for meg voksen i et forhold hvor man såvidt tar på hverandre. Virker så fjernt. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hender det er et kyss nå og da, men ellers så virker det som det samme som hos deg. Men så ser ikke jeg så mye etter, og prøver å finne ut hvordan sex livet deres er Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ser aldri at foreldrene mine gjør slikt lenger. Husker de gjorde det da jeg var liten og bodde hjemme. Kanskje de gjør det når de er alene? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ser aldri at foreldrene mine gjør slikt lenger. Husker de gjorde det da jeg var liten og bodde hjemme. Kanskje de gjør det når de er alene? 9370730[/snapback] Tør ikke en gang tenke på hva mine kan gjøre når de er alene Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tja, mine foreldre.. vel, jeg bor ikke hjemme lenger, så jeg kan ikke si at jeg VET. Men jeg har hvertfall sett dem klemme, kysse hverandre på panna etc, så - ja. Lånte dessuten mors mobil for å sende en melding til søsteren min da jeg hadde glemt min hjemme, og fikk se en nattamelding fra mams til paps. Måtte trekke på smilebåndet da jeg leste den Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Vel, mamma og pappa kysser jo aldri lenger, men jeg kan ofte se de kysse med sine nye samboere. Her en kveld satt mamma og Tor Oscar og holdt hender, må påstå jeg smilte litt da. Søte greier, syns jeg Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ... og fikk se en nattamelding fra mams til paps. Måtte trekke på smilebåndet da jeg leste den 9374827[/snapback] Samme her =) Det hender da at de kysser, sånn innimellom =) Bare håper, selvom jeg ikke vil vite om det, at det skjer litt mer når jeg ikke er hjemme Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 ... og fikk se en nattamelding fra mams til paps. Måtte trekke på smilebåndet da jeg leste den 9374827[/snapback] Bare håper, selvom jeg ikke vil vite om det, at det skjer litt mer når jeg ikke er hjemme 9374928[/snapback] Second that Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Når de var gift pleide de å kysse hverandre før de gikk på jobb. Men det så litt anspent ut. Nå takler de ikke å være i samme rom engang^^. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Aldri sett foreldrene mine kysse eller klemme. Mulig de gjorde dette før da jeg var mindre, sånn siden de faktisk giftet seg da jeg var 4 år (eller var jeg 6?). Og alle nygifte kysser vel...og vel så det. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg kan ikke huske å sett mine foreldre kysse, men de klemmer ofte på hverandre. De har vært gift i 30 år og "still going strong" Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Så det en gang husker jeg. Romjula i fjor, tror jeg. Uansett, det var ikke pent. Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Heldigvis er de skilt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Mamma og pappa har bodd sammen så lenge jeg har vært til. Og noe som slo meg for et par år siden, er at de veldig sjeldent klemmer, kysser og sier de er glad i hverandre. Skjønner ikke hvorfor de ikke viser at de er glad i hverandre. Er det virkelig sånn det blir med årene? Er foreldrene deres sånn også? Greier ikke helt se for meg voksen i et forhold hvor man såvidt tar på hverandre. Virker så fjernt. 9370560[/snapback] Etter hvert så blir "tidlige" kjærlighetserklæringer ute hos dine foreldre. Det er kanskje fordi kjærlighet er ikke kyssing/tafsing/puling. "Kjærlighet" er kanskje heller å vaske trusa til samboeren, eller å sykle på butikken for å kjøpe bind osv. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Foreldrene mine kysser og klemmer ofte. De har fått streng beskjed fra ungene om å ikke kline foran oss, og det har jeg heldigvis aldri sett heller. De har i tillegg en vane for å være veldig "kosete" under sommerferien. Jeg ser på det som positivt, og er glad for det. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 De kliner ikke, men de kysser og klemmer. Ikke ofte, men en del. Ikke noe unormalt lite eller unormalt mye. Et sted midt i mellom vil jeg si. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Etter hvert så blir "tidlige" kjærlighetserklæringer ute hos dine foreldre. Det er kanskje fordi kjærlighet er ikke kyssing/tafsing/puling. "Kjærlighet" er kanskje heller å vaske trusa til samboeren, eller å sykle på butikken for å kjøpe bind osv.9378917[/snapback] Håper jeg og kommende samboer aldri blir sånn. Tror jeg har sett mamma og pappa kysse kanskje 4-5 ganger det siste året. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Etter hvert så blir "tidlige" kjærlighetserklæringer ute hos dine foreldre. Det er kanskje fordi kjærlighet er ikke kyssing/tafsing/puling. "Kjærlighet" er kanskje heller å vaske trusa til samboeren, eller å sykle på butikken for å kjøpe bind osv.9378917[/snapback] Håper jeg og kommende samboer aldri blir sånn. Tror jeg har sett mamma og pappa kysse kanskje 4-5 ganger det siste året. 9381514[/snapback] Skal dere ha egen hushjelp? Lenke til kommentar
Myst Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Mine var romantiske i sine yngre dager, og selv om det ikke er så mye nærkontakt nå i sine eldre dager, har de ikke mistet kjærligheten til hverandre. Det hender at de går arm i arm fortsatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå