yinyou Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Tenke jeg skulle ordne en liten tråd hvor folk som driver med xma og triksing kan diskutere triks og slikt. Kanskje ikke så mange av dem her på diskusjon.no men. Send gjerne inn linker med videoer. Hvis noen lurer på noe, er det bare og spørre Her er en video hvis noen lurer på hva dette er. Endret 24. mars 2008 av Ledang Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 driver med nesten det samme...driver med parkour så blir mye av det samme da Lenke til kommentar
yinyou Skrevet 24. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2008 Driver med pakour jeg og, eller mer freerunning egentlig da men. Tricking og parkour har jo mye til felles. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 27. mars 2008 Del Skrevet 27. mars 2008 Tricking og parkour har jo ca. ingenting til felles? Lenke til kommentar
safags Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Driver med pakour jeg og, eller mer freerunning egentlig da men.Tricking og parkour har jo mye til felles. Hvordan tør du å si det egentlig? Parkour og freerunning har nesten ingenting til felles. Tricking og parkour har INGENTING til felles. Freerunning= Flips,spins og litt bevegelser over ting Parkour= om og komme fortest mulig fra A til B, med mest flow/stil. Ikke noe flips,spin Tricking: Også kjent som XMA, skal være en kampsport. Masse flips,spins. Ikke ulikt turn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå