AMD89 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 jeg fikk med en fjern kontroll til et media senter kabinett har vista ultimat men får den ikke til og funke veit noen om noen drivere ? plis?? har lisom fult opprigg uten no kontroll Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 jeg fikk med en fjern kontroll til et media senter kabinett har vista ultimat men får den ikke til og funke veit noen om noen drivere ? plis?? har lisom fult opprigg uten no kontroll 9370203[/snapback] Her er kabinette `? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Det står jo at den bare er MS Windows XP Media Center-kompatibel.Du bruker Vista,vet ikke om det har noe å si. Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det står jo at den bare er MS Windows XP Media Center-kompatibel.Du bruker Vista,vet ikke om det har noe å si. 9370387[/snapback] men finner ingen driver? Lenke til kommentar
TAS Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det står jo at den bare er MS Windows XP Media Center-kompatibel.Du bruker Vista,vet ikke om det har noe å si. 9370387[/snapback] men finner ingen driver? 9426068[/snapback] Det er jo det jeg sier.Er ikke sikkert at du kan bruke den,ettersom den er ikke er vista kompatibel. Lenke til kommentar
AMD89 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Det står jo at den bare er MS Windows XP Media Center-kompatibel.Du bruker Vista,vet ikke om det har noe å si. 9370387[/snapback] men finner ingen driver? 9426068[/snapback] Det er jo det jeg sier.Er ikke sikkert at du kan bruke den,ettersom den er ikke er vista kompatibel. 9426177[/snapback] ja men tengte jeg kunne prøve xp driveren ? finner ikke no i det hele tatt Lenke til kommentar
TAS Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det er denne fjernkontrollen du har? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=309575 Lenke til kommentar
Fat_Board Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har du koblet til IR mottakeren da? Kanskje sjekke på hjemmesidene til kabinettprodusenten? Lenke til kommentar
Dykkern Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Har akkurat det samme problemet, får ikke fjernkontrollen til å virke i Vista Premium. Har et litt annet kabinett (Antec Fusion), men altså i prinsippet samme problem. Ingen som har forslag til løsning? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Dersom det gjelder remoten som "TAS" linker til, så kan kanskje denne være brukbar ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå