Gå til innhold

Høsteventen Til DC: "Sinestro Corps War"

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nevn en gang cyborg superman har slått superman i battle a? 1on1 liksom,

9641850[/snapback]

vell.. denne! :p

og han kicka superman sin ass på 90'tallet og jorde at superman ble delt i 2 (blå og rød) senere så ble han selv kicket i assen :p

litt nesten ontopic

n6832089_40442535_6385.jpg

n6832089_40444144_4435.jpg

Seriousbusiness.gif

loldc.jpg

Prime.jpg

(Superman-Prime)

Guardians_by_Igle.jpg

Kyle_as_Parallax.jpg

Gl_Sinestro0005.jpg

Og en for good messure :p

LOLSupergirl1.jpg

Lenke til kommentar

men det var jo når superman var weakend fra rødsol eller noe sånt om jeg husker riktig? så med en gang superman fikk tilbake kreftene sine så bare grisa han cyborg. Men det jo opplagt at cyborg har blitt buffa litt skal vi bruke wow termsa. han har fått manhunter tech og ringer. Superman har bare gått en vei etter crisis, og det er ned over! men anyway, har ikke noeimot at greenlanterne har sin tid i søkelyset.

Lenke til kommentar

Ikke egentlig, hvis du tenker på at han fikk tilbake kreftene etter infinite crisis så har han bare gått en vei.

Og det er nedover, vet ikke hvor godt du følger med på superman kebbab. Det er eneste charn i dc som jeg virkelig liker, leser alt som kommer ut av han. Men ja, han har blitt gimpa. Har vært mange intervjuer hvor de som tegner superman forklarer hvorfor han har blitt svakere. Kurt Busiek sa i et intervju til newsorama at han ville gjøre supes svakere sånn at fler folk ville velge og lese han. Akuratt nå stuper supes salgstalla nedover, men det er mye fordi arion storylinen ble pushaback når den var på siste issue, men positive er at bizzaro world er snart over og third kryptoninan starter straks. Og vi har superman til framtiden hvor han møter Legion of superheroes, så forhåpentligvis kommer fansa til og like dissa. Og i final crisis var det sagt i et intervju at " will a flash die this time? No, but the question is. will a superman die in this crisis;)" det var sagt i et intervju som wizard magazine gjorde. Og etter det spørsmålet har det vært utrolig mye spekulasjon på nettet.

Selv håper jeg orginale superman dør, men blir reviva på en eller anna måte og gjør litt soul searching.

anyway, spørsmålet jeg egentlig skulle stille var. Så sinestro corps war skal ta en pause i 1år og forsette i 2009? Leste alt sinestro corps bladene i helga, og må si det var mye kulere enn jeg hadde trudd. Men kan ikke helt se hvordan noen som helst skal ha en eneste sjangs til og ta sinestro gutta. De virker helt godlike nå,P

Lenke til kommentar

hvis du leste GREEN LANTERN CORPS #16 så ser du hvordan de skal kunne slå Sinestro Corps gutta..

Og det tar ikke en pause, Hele Sinestero Corps War varer ut November med litt "Epilogue" i Desember, men så bygger de opp til Del 3 av trilogien i 2009

Del1: Rebirth 2005

Del2: Sinestro Corps War 2007

Del3: "The Blackest Night"(?) 2009

De Røde blir introdusert for første gang i Green Lantern #25 (Sies det) og de blå Snart etter, og etter det gjenstår det bare 2 andre som sikker kommer en gang i 2008. Deretter blir det nok en SVÆR krig med 7 sider De kjølige/vennlige fargene og de varme/fiendlige fargene hvor grønn er i midten..

Lenke til kommentar

hahahaha så konge, elsker prime " everybody look up in the sky, i am back. JERKS" fyfaen elsker superboy prime. Eller superman prime som han heter nå, men fyfaen så tappert det var nok Kyle og Hal eide parallax. green lanterns 24 var konge issue, gleder meg til forsettelsen. Kan ikke være mye igjen av cost city etter denna krigen er bekjempet.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Coveret til 18, men fyfaen så bra tales of superman prime var. Eneste jeg ikke likte var at han var litt for imba, superman skulle kunne gitt han en litt bedre match. Men superman,supergirl og powergirl greide i værtfall og ta cyborg. Ion og superman prime i neste gl issue, blir spennede. Trur superman prime blir grisa, uten den drakta si så er han vel på nivå med superman eller kanskje under også om jeg ikke tar feil?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...