Gå til innhold

Høsteventen Til DC: "Sinestro Corps War"

Anbefalte innlegg

Ettersom World War Hulk har en tråd så hvorfor ikke Sinestro Corps War?

7640_400x600.jpg

Hva skjer når Sinestro lager sin egen hær og angriper Oa?

vel all helvete bryter løs!

JUNE

GREEN LANTERN: SINESTRO CORPS SPECIAL #1 (Prologue)

JULY

GREEN LANTERN #21 (Part One)

GREEN LANTERN CORPS #14 (Part Two)

AUGUST

GREEN LANTERN #22 (Part Three)

GREEN LANTERN CORPS #15 (Part Four)

SEPTEMBER

GREEN LANTERN #23 (Part Five)

GREEN LANTERN CORPS #16 (Part Six)

TALES OF THE SINESTRO CORPS PRESENTS: PARALLAX #1 (Special)

OCTOBER

TALES OF THE SINESTRO CORPS PRESENTS: THE ANTI-MONITOR #1 (Special)

TALES OF THE SINESTRO CORPS PRESENTS: CYBORG SUPERMAN #1 (Special)

GREEN LANTERN #24 (Part Seven)

GREEN LANTERN CORPS #17 (Part Eight)

BLUE BEETLE #20 (Tie-In)

NOVEMBER

GREEN LANTERN #25 (Part Nine/Conclusion)

GREEN LANTERN CORPS #18 (Part Ten/Epilogue)

TALES OF THE SINESTRO CORPS PRESENTS: ION #1 ( Special)

Imotsetning til eks World War Hulk så skjer denne Eventen bare i 2 serier med kunn 1 eneste Tie-in, + noen Spesialer

Litt Cover så dere kan se ..

Denne eventen har kommet veldig overaskende på folk, noe som bla har gjort at "Sinestro Corps Special" er nå på sin fjerde reprint..

Og dette er bare del2 i en trilogi (Del1: Rebirth 2005 Del2: Sinestro Corps War 2007 Del3: ********* 2009)

8132_400x600.jpg

7822_400x600.jpg

8133_400x600.jpg

8131_400x600.jpg

8310_400x600.jpg

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Du er ikke alene ;) liker sinestro coprs selv om jeg ikke har lest alt. Har vel kun lest 2 issues ;) men venter til jeg har mer å lese, venter spesielt på den eventen hvor de kommer til jorda og møter justice league osv. Det jeg gleder meg mest til, håper på litt etterlengta smashing mellom superman og superboy prime

Lenke til kommentar
Du er ikke alene ;) liker sinestro coprs selv om jeg ikke har lest alt. Har vel kun lest 2 issues ;) men venter til jeg har mer å lese, venter spesielt på den eventen hvor de kommer til jorda og møter justice league osv. Det jeg gleder meg mest til, håper på litt etterlengta smashing mellom superman og superboy prime

9510853[/snapback]

Vel i Green Lantern #23 så gjorde de seg jo klare til angrep

hvilken 2 har du lest da?

Til Onsdag kommer "TALES OF THE SINESTRO CORPS PRESENTS PARALLAX "

Her er Previews

TSCPar_Cv1.jpg

9_19previews_12.jpg

9_19previews_13.jpg

9_19previews_14.jpg

9_19previews_15.jpg9_19previews_16.jpg

Lenke til kommentar
var det i 23 de fikk lov og drepe sinestro gutta? trur jeg leste den, husker ikkeså mye men var vel helt greit. Problemet mitt med sinestro corps war er at det er så jævla avangsert, sånn er det med alt dc lager ;P

9514641[/snapback]

jupp.. "The Guardians" skrev om "The Book of Oa" in #23,

er vel ikke så vanskelig å følge med .. bare les

GREEN LANTERN: SINESTRO CORPS SPECIAL #1 (Prologue)

GREEN LANTERN #21 (Part One)

GREEN LANTERN CORPS #14 (Part Two)

GREEN LANTERN #22 (Part Three)

GREEN LANTERN CORPS #15 (Part Four)

GREEN LANTERN #23 (Part Five)

I den rekkefølgen så er det ganske åpen lyst..

Eller les Rebirth og frem til Krigen starter så skjønner du mye mer :p

Lenke til kommentar

Du gjetta riktig..

og liker du ikke KILOWOG? wtf?

Hører med at alle Green Lanterns kan ta Superman:P Les "Justice" så ser du tydlig det :p

Av de 7 fargene som finnes er bare 3 kjente nå

Gule/ Sinestro Corps baserer seg på frykt

Grønne/ Green Lantern Corps baserer seg på "vilje"

Rosa/ Star Sapphire baserer seg på kjærlighet

lantern.jpg

Blå og Rød er allerede bekreftet at kommer snart, Blå = Håp, Rød = Hat

Det kan virke som hver Farge har en egen "levende vesen", som kan infisere og styrke en verdig som har den ringen

Gul har Parallax, som tar over helt, Parallax er rett og slett Levende frykt

Grønn har Ion, som bare styrker og støtter

De andre vet vi ikke enda.. er ikke sikkert de har heller

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tenkte på det med farger osv, blir ikke den fargen som baserer seg på kjærlighet sterkest? Sies jo at kjærlighet er den sterkeste føelsen som er.

Men hvor kan jeg lese om når de møter Rosa/ Star Sapphire folka. Virka veldig interesangt, hvorfor trur du ikke Olliver har brukt ringen som han fikk fra han kameraten sin kebabb? Vet ikke om noen som har sterkere willpower enn Olliver, trur han kunne blitt en mektig lantern.

Lenke til kommentar
Tenkte på det med farger osv, blir ikke den fargen som baserer seg på kjærlighet sterkest? Sies jo at kjærlighet er den sterkeste føelsen som er.

Men hvor kan jeg lese om når de møter Rosa/ Star Sapphire folka. Virka veldig interesangt, hvorfor trur du ikke Olliver har brukt ringen som han fikk fra han kameraten sin kebabb? Vet ikke om noen som har sterkere willpower enn Olliver, trur han kunne blitt en mektig lantern.

9595226[/snapback]

Den ringen fikk Hal tilbake i "Rebirth", men Superman har en ring..

er mange historier med Star Sapphire som gåt tilbake til 1940 tallet.. men Green Lantern #18- #20 er nyeste

Lenke til kommentar

hehe, masse slakt i greenlantern men cyborg superman ble bare dritt .de har gimpa superman så mye i det siste at det nesten er opprør på dc superman forumet ;P Uansett om Cyborg hadde 5ringer så var det en alt for kort fight. Tidligere så har alltid superman grusa cyborg. Men flott art, hjelper lite og ha justice league som første line of defence når sinestro gutta kommer. Droppa dem en hel planet på watchtoweret?

Lenke til kommentar
hehe, masse slakt i greenlantern men cyborg superman ble bare dritt .de har gimpa superman så mye i det siste at det nesten er opprør på dc superman forumet ;P Uansett om Cyborg hadde 5ringer så var det en alt for kort fight. Tidligere så har alltid superman grusa cyborg. Men flott art, hjelper lite og ha justice league som første line of  defence når sinestro gutta kommer. Droppa dem en hel planet på watchtoweret?

9635499[/snapback]

Egentlig er det 2 for 2 for Cyborg Superman nå.. han har slått han før også (men da så ingen det.. men nå så alle det :p)

og ja.. WarWorld kom ned og bare dyttet satelitten ut av veien :p

Endret av Kebab GUD
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...