Karlson Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Jeg slo i dag på PC-en og i starten gikk alt helt fint. Når den var ferdig å loade og skulle kommet til "Velg bruker" så ble skjermen istedenfor helt svart. Jeg lot den stå sånn i en halv time før jeg beveget på musen og skjermsparer gikk vekk. Da funket det, men jeg fikk følgende meldingen fra PC-cillin: Trend Micro PC-cillin Internet Security 14 has reverted to its last known good configuration. The program has detected an unstopable behaviour in the network, hardware, operating system, or another application, and automatically reverted to its last known good configuration. If your computer is still unstable: Please run Windows in safe mode to troubleshoot and fix the issue. Your network, hardware, operating system, or other applications may cause the issue. Har prøvd å scanne med Trend Micro, men det går utrolig treigt, ca. 100 filer i minuttet. Har i det siste merket at PC'en har gått veldig treigt ved oppstart, men den har gått helt greit etter 5 minutter. Det eneste jeg har lastet ned i det siste er diverse demoer for spill, alle lastet ned på Gamer.no. PC'n er ca. 8 mnd. gammel. Si ifra hvis specs er nødvendig. Hva kan det være som forårsaker problemet, og hvordan kan jeg få fikset det? Takker for svar; Arne Endret 27. august 2007 av Karlson Lenke til kommentar
PerB Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Please run Windows in safe mode to troubleshoot and fix the issue. Your network, hardware, operating system, or other applications may cause the issue..... Hva kan det være som forårsaker problemet, og hvordan kan jeg få fikset det? 9370108[/snapback] Vel det kan skyldes nettverk, harware, operativsystem eller et eller annet program. Behøver ikke være et virus. Begynn med å sjekke hardware, inkl. harddisk (se på harddiskprodusentens hjemmeside for å finne verktøy). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå