appelsinbrus Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Maskina bare henger seg når jeg spiller. Lasta akkurat ned Blood Money fra Steam, tenkte at det kom til å bli kult, men neida, maskina henger seg i loadinga. Noen som har peiling på hva det kan være som er feil? Edit: HL2 funker merkelig nok uten problemer.. Endret 27. august 2007 av appelsinbrus Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 Bumper denne. Har nå skiftet kjølepasta på skjermkort, men det hjalp ikke så mye.. The Suffering på 6600GT henger seg.. Skulle jo gå glatt. Tom for ideer for hva som kan være galt her nå.. Fikk spille i 20 min eller noe, så hang det seg.. Lenke til kommentar
Rivfader Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Siden HL2 funker er det vel neppe overoppheting som er problemet. Har du prøvd andre grafikk drivere? Hvordan ser resten av maskinen din ut? Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 12. september 2007 Forfatter Del Skrevet 12. september 2007 2 gig ram, 200 gig hdd, msi hk, athlon 64 2 gig.. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Kunne prøvd å oppgradere driverne?? Høres rart ut, kan det være noe med spillet? Er det skikkelig versjon, ikke noe cracka dritt du har lasta ned på Torrent? Det kan være problemet, siden jeg vet om et par folk som har det problemet.. Litt OT : Hvordan klarer dataen din å få en tråd rundt halsen sin og så hoppe fra en ting? Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Maskina bare henger seg når jeg spiller. Lasta akkurat ned Blood Money fra Steam, tenkte at det kom til å bli kult, men neida, maskina henger seg i loadinga. Noen som har peiling på hva det kan være som er feil? Edit: HL2 funker merkelig nok uten problemer.. 9370067[/snapback] Hehe, at datamaskinen din selvmordstanker og prøver å henge seg når du spiller er nok et psykisk problem. Har du prøvd å oppdatert de mentale driverne til PC-en? Nok spøking^^ Har du oppdaterte drivere, og har du milighet til å starte blood money uten steam? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå