kebaberdigg Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ok, jeg skal flytte på internat der aqlle kobbler seg opp til en bokks (antenne) i gangen og jeg vill gjerne ha et raskt og godt trådløst nettverkskort pga spill som counter strike source tongue.gif Har sett at noen kort har 22 mbps i hastighet noen har 54 andre 108 osv hvis jeg for eksempel kjøper et kort på 108 gjør det noe om antenna i gangen kanskje ikke støtter mer en 54 mbps ? Har noen et bra tips på et raskt nettverksort som takkler avstander til 0-500 kroner `? Beklamer for den dårlige grammatikken min. Lenke til kommentar
kebaberdigg Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Ok, jeg skal flytte på internat der aqlle kobbler seg opp til en bokks (antenne) i gangen og jeg vill gjerne ha et raskt og godt trådløst nettverkskort pga spill som counter strike source tongue.gif Har sett at noen kort har 22 mbps i hastighet noen har 54 andre 108 osv hvis jeg for eksempel kjøper et kort på 108 gjør det noe om antenna i gangen kanskje ikke støtter mer en 54 mbps ? Har noen et bra tips på et raskt nettverksort som takkler avstander til 0-500 kroner `? Beklamer for den dårlige grammatikken min. 9369954[/snapback] HJELP Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hvis routeren støtter 54mbit/s så kjøper du ikke et nettverkskort med 108mbit/s, det er jo klart! Og jeg har denne Jensen AirLink 7554 LongRange USB Stick Wireless 54Mbps og den fungerer veldig fint! Får maks hastighet og alt så det er no stress! Billig er den også! Endret 27. august 2007 av Selvin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå