tkorsvold Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hallo, Noen som vet om det mulig å sende store vedlegg med Nokia N95? Jeg tar ofte video ifm jobben (er journalist), og vil sende den tilbake til redaksjonen på en enkel og grei måte. Har koblet mailen opp mot Yahoo nå. Det er et helvete. Det er en eller annen begrensning et sted som gjør at vedlegg på over 10mb er umulige å sende. Noen som har en løsning? FTP-klient for Symbian? En annen mail-leverandør? mvh Thorstein Korsvold Lenke til kommentar
nifty Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hvorfor ikke bruke gmail i stedet ? limiten der er vel 50 MB tror jeg .... Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Har ikke fått gmail til å virke med min mobil. Får forsøke en gang til. Har lastet ned gmail-klienten, men den støtter ikke vedlegg i det hele tatt. T Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Noen som har noe erfaring med MobyExplorer? http://www.handango.com/PlatformProductDet...roductId=187102 Dette programmet skal visst inneholde en ftp-klient. T Lenke til kommentar
nifty Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Bruke POP/SMTP som er innebygget i telefonen fungerer ....... Mot gmail that is ... Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ju hu! Nå har jeg faktisk fått det til å virke mot gmail! Endelig! T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå