Blib Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 Det er vel ikke noe så enkelt som at de ikke er med i samme arbeidsgruppe? Mjo, faktisk stod de i to forskjellige grupper. Min stod i MSHOME og den i SVENNAHAUGEN. Jeg tok og byttet min til S... også, men det fungerer fremdeles ikke. Altså, <maskinnavn> fungerer ikke på noen av maskinene. Det kommer ingenting. Det som er interresant er at på Win98SE maskinene nnå så fungerer "Hele nettverket" og der inne står MSHOME, men ingen PC. I det første vinduet når en åpnet Andre Maskiner så står også min listet der, og når en går på "Hele nettverket" og S... så står min der også. Men jeg kan alikevel ikke gå inn på den. Sier at den ikke er der.. Hva nå? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 20. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2003 *bompibjørner...* Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Feilpostet i annet om data, passer i nettverk Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Hadde samme problemet selv, men da med kun windows XP i nettverk. 5 maskiner tilkoblet i samme nett, en maskin som vi ikke klarte å få kontakt med på nettverket, men alle hadde internetttilgang. Prøvde da å slå av Internet firewall på den pc'en som ikke fungerte på nettet. Da funket det med en gang. Kan jo prøve det og se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå