Gå til innhold

## misvisende emnetittel fjernet ##


Anbefalte innlegg

Brukerfeil er vanskelig for netshop å oppdage gitt.. :roll:

 

Vent til du har fått det nye hovedkortet før du åpner kjeften og sier at det var hovedkortet som var defekt.

Komplett giddet garantert ikke å teste hovedkortet ditt, de bare sender deg et nytt étt, fordi at de stoler på deg.. Dumt valg av Komplett, men men..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Brukerfeil er vanskelig for netshop å oppdage gitt.. :roll:

 

Vent til du har fått det nye hovedkortet før du åpner kjeften og sier at det var hovedkortet som var defekt.

Komplett giddet garantert ikke å teste hovedkortet ditt, de bare sender deg et nytt étt, fordi at de stoler på deg.. Dumt valg av Komplett, men men..

9370269[/snapback]

Har prøvd annet hovedkort men nå skriver ingenflere her! xD

Lenke til kommentar
Brukerfeil er vanskelig for netshop å oppdage gitt.. :roll:

 

Vent til du har fått det nye hovedkortet før du åpner kjeften og sier at det var hovedkortet som var defekt.

Komplett giddet garantert ikke å teste hovedkortet ditt, de bare sender deg et nytt étt, fordi at de stoler på deg.. Dumt valg av Komplett, men men..

9370269[/snapback]

Har prøvd annet hovedkort men nå skriver ingenflere her! xD

9370301[/snapback]

Må byte løftet mitt om ikke å svare. Har du byttet til et identisk hovedkort? Samme produsent og modell?

Lenke til kommentar
Brukerfeil er vanskelig for netshop å oppdage gitt.. :roll:

 

Vent til du har fått det nye hovedkortet før du åpner kjeften og sier at det var hovedkortet som var defekt.

Komplett giddet garantert ikke å teste hovedkortet ditt, de bare sender deg et nytt étt, fordi at de stoler på deg.. Dumt valg av Komplett, men men..

9370269[/snapback]

Har prøvd annet hovedkort men nå skriver ingenflere her! xD

9370301[/snapback]

Må byte løftet mitt om ikke å svare. Har du byttet til et identisk hovedkort? Samme produsent og modell?

9370316[/snapback]

Ikke samme sort nei..

Lenke til kommentar
men nå skriver ingenflere her!  xD

9370301[/snapback]

Jo, Jeg.

 

Bare fordi at hovedkortet ikke funket til deg, så betyr det ikke at samme feilen oppstår på oppsettet som Netshop bruker når de feilsøker.

De bruker annet minne og diverse, noe som kunne ha virket helt fint, og da kan de ha oversett feilen.

 

Jeg har hatt problem med skjermkort jeg også, som Komplett ikke fant feilen på, fordi at de hadde et oppsett det funket på, men det betyr ikke at det ikke er noe feil på skjermkorte fordi. Derfor bør man ALLTID oppgi full systeminformasjon og beskrivelse av feil når man sender inn et produkt, for nettbutikken gidder ikke å feilsøke opp og ned i det uendelige på hver enkelt del som kommer inn, og da finner de ikke bestandig feilen din.

Lenke til kommentar
men nå skriver ingenflere her!  xD

9370301[/snapback]

Jo, Jeg.

 

Bare fordi at hovedkortet ikke funket til deg, så betyr det ikke at samme feilen oppstår på oppsettet som Netshop bruker når de feilsøker.

De bruker annet minne og diverse, noe som kunne ha virket helt fint, og da kan de ha oversett feilen.

 

Jeg har hatt problem med skjermkort jeg også, som Komplett ikke fant feilen på, fordi at de hadde et oppsett det funket på, men det betyr ikke at det ikke er noe feil på skjermkorte fordi. Derfor bør man ALLTID oppgi full systeminformasjon og beskrivelse av feil når man sender inn et produkt, for nettbutikken gidder ikke å feilsøke opp og ned i det uendelige på hver enkelt del som kommer inn, og da finner de ikke bestandig feilen din.

9370347[/snapback]

:o Hørest interesant ut! Vist det er slik så er det jeg som har feil! Jeg legger meg helt flat vist det er slik!

Lenke til kommentar
Brukerfeil er vanskelig for netshop å oppdage gitt.. :roll:

 

Vent til du har fått det nye hovedkortet før du åpner kjeften og sier at det var hovedkortet som var defekt.

Komplett giddet garantert ikke å teste hovedkortet ditt, de bare sender deg et nytt étt, fordi at de stoler på deg.. Dumt valg av Komplett, men men..

9370269[/snapback]

Har prøvd annet hovedkort men nå skriver ingenflere her! xD

9370301[/snapback]

Må byte løftet mitt om ikke å svare. Har du byttet til et identisk hovedkort? Samme produsent og modell?

9370316[/snapback]

Ikke samme sort nei..

9370345[/snapback]

Hvordan kan du da si at det er hovedkortet som er problemet når du ikke har testet med et identisk kort? Tror du at alle hovedkort er like? For å utelukke hovedkort som feilkilde må du bruke et identisk kort når du tester. Viser igjen til hva jeg sa om at du ikke hadde sendt inne minne osv. til NetShop. Da har du idag lært et nytt ord: Kompabilitet

 

Som alle her skjønner så tror jeg trådstarter forstår at han har gått feil frem og forhåpentligvis lært litt. Forhåpentligvis så har han også lært litt mer om data og feilsøking.

Endret av Nuffern
Lenke til kommentar
.. når du får det nye hovedkortet, så vedder jeg nesten på at du får like svart skjerm.

 

.. det var siste fra meg i denne diskusjonen.

9370210[/snapback]

Må bare xD Har testet med nytt hovedkort og da fikk jeg ikke! xD

9370259[/snapback]

Edit, var litt sent ute

Endret av Miniguru
Lenke til kommentar

Dette må være den tåpeligste tråden jeg har sett på forumet på lange tider, og emnetittelen står godt i stil til den lave kvaliteten på innholdet.

 

Kort sagt har Netshop utført glimrende service ved å ta inn ett produkt de ikke har noe ansvar for, og testet dette, uten å ta betalt for arbeidet. Komplett har også gjort det de skal gjøre mtp. reklamasjon.

 

Alikevell syter du på at netshop har løyet og lurt deg, noe som du ikke har noe grunnlag for. At de ikke fant noen problemer med komponentene betyr sansynligvis at disse var i orden, og at komplett har antatt at alt ikke er som det skal, og latt være å teste veldig grundig, eller som det sies i post over kan det skylles manglende feilbeskrivelse.

 

Hadde jeg vært trådstarter hadde jeg bedt moderator om å stenge denne tråden fortest mulig. :whistle:

 

Edit:

ser nå at tråden har utviklet seg mens jeg skrev posten, og trådstarter har innsett at han kansje har gått litt feil frem. Det må være lov å tabbe seg litt ut, selv om det kan være lurt å gå litt mer diskre frem gang. :)

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...