Djmolvi Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg var i kontakt med nutel angående noe og jeg fikk beskjed at jeg blir tilsendt info per epost. Når jeg fikk epost så kunne jeg se at det var for en person som jobbet i netcom xyz@netcom.no Lenke til kommentar
Klogdor Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 netcom.no er adresser som deles ut med gratis webmail på www.netcom.no Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Korrekt som ovenforstående skriver, jeg har en @netcom.no adresse fra da jeg var kunde hos dem. Betyr ikke at jeg har noe med dem som bedrift å gjøre av den grunn. Lenke til kommentar
zegenie Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Korrekt som ovenforstående skriver, jeg har en @netcom.no adresse fra da jeg var kunde hos dem. Betyr ikke at jeg har noe med dem som bedrift å gjøre av den grunn. 9370276[/snapback] Jepp, ansatte i netcom har @netcom-gsm.no , ikke @netcom.no . Jeg har selv en @netcom.no-adresse som jeg hadde lenge før jeg ble ansatt. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Nutel har btw ikke noe med netcom å gjøre som meg kjent. Det ligger en helt annen bak som er provider for dem. Du har nok bare møtt en kundebehandler som ikke har skjønt det med å skille jobb og privat Selv har jeg netcom.no adresse, igår kjøpte jeg et kontantkort som skal ligge hos netcom slik at jeg kan portere ut mitt nummer (uten å miste e-posten) til ansatt abonnement der jeg jobber idag Endret 28. august 2007 av Wabby Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå