skidd Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) hva skjer med Intel Og AMD prosessorer når Komponentene ikke får kjøling? d.v.s når di blir for varme. Takk for alle svar Endret 27. august 2007 av skidd Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 hva skjer med Intel Og AMD prosessorer når Komponentene ikke får kjøling? d.v.s når di blir for varme. Takk for alle svar 9369171[/snapback] enten så "brenner" de opp... eller så slår de seg av. Enkelt og greit Lenke til kommentar
skidd Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 jeg trenger et mer intelligent svar om hva som skjer når di blir for varme når di ikke får kjøling:) Men takk alikavell amdme:) Lenke til kommentar
Nerf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Du forventer "intelligente" svar når du selv formulerer deg som en femåring? Back on topic: Har HK innebygd temperaturovervåking som sørger for avslutning ved for høy temperatur, vil PC-en rett og slett slå seg tvert av ved gitt temp. Om dette ikke er til stede, vil prosessoren (som sagt tidligere) nærmest brenne opp, fordi den ikke er bygd for å kunne tåle veldig høye temperaturer. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 jeg trenger et mer intelligent svar om hva som skjer når di blir for varme når di ikke får kjøling:) Men takk alikavell amdme:) 9369193[/snapback] da blir di ike så kalle som di må hvære for at man kann spillle Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 jeg trenger et mer intelligent svar om hva som skjer når di blir for varme når di ikke får kjøling:) Men takk alikavell amdme:) 9369193[/snapback] da blir di ike så kalle som di må hvære for at man kann spillle 9369218[/snapback] :!: :!: :!: Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 jeg trenger et mer intelligent svar om hva som skjer når di blir for varme når di ikke får kjøling:) Men takk alikavell amdme:) 9369193[/snapback] da blir di ike så kalle som di må hvære for at man kann spillle 9369218[/snapback] sorry....bare må Lenke til kommentar
Mystikal1 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 da eksploderer dataen, søk dekning hvis det skjer btw Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå