Frodehf Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Har nettopp kjøpt Crucial DDR2 PC5300 2048 MB CL5 og lurer på kor mykje det går ann å overclocke denne rammen slik at den er stabil med ingen ekstra kjøling. Her er ein link som viser ein test på hw.no: hw.no Crucial DDR2 PC5300 2048 MB CL5 Test Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hei! Har disse brikkene selv, men de kommer i flere varianter. Er det chips på begge sider eller bare på den ene? Hvis det er chips bare på den ene siden har du nok fått D9HNL som desverre ikke klokker like godt som D9GMH (som har chips på begge sider). D9GMH var den typen de testet i testen du linket til.. Du kan se på brikkene (under "do not remove, will void guarantee") teipen, hva det står på dem. Laget en tråd om den første typen her Jeg klarte å klokke mine til 900MHz stabilt med 2.1v uten ekstra kjøling Edit: Slettet quoting... Endret 27. august 2007 av -LIKMARK- Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Noken som veit kva type komplett selger? Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er nok størst sjangs for å få D9HNL i dag. Lenke til kommentar
Frodehf Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Men på den linken eg gidde deg fra hw.no så står det at komplett.no leverte dei brikkene til test... Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Men på den linken eg gidde deg fra hw.no så står det at komplett.no leverte dei brikkene til test... 9377674[/snapback] Sjekk dato.. Jeg fikk D9HNL fra Komplett, men du kan jo være heldig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå