Pantera Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei Siden den gamle TV'n min begynner å synge på siste verset, eller begynner på siste episode...så er det på tide å bytte den ut. Men det er jo så jævla mye å velge i på markedet nå, og valget er vanskelig. Størrelse: 37" - avstand til tv'en er 2-3 meter. Prisklasse: Helst rundt 10 000 kr. Kan dog strekke meg helt opp til 12-13000. Spesifikasjoner: Tja...den som visste det....HDMI er vel kanskje et krav. Aner ikke om jeg bør gå for LCD eller plasma. Kildesignal: for øyeblikket er det vanlig TV-antenne, men kommer til å velge enten parabol fra Canal Digital, eller den nye greia fra RiksTV. Har ikke mulighet for kabel-TV her jeg bor. Bruksområde: TV og film (DVD) DVD-spiller planlagt skiftet ut til en med HDMI. Har PS2, og PS3 kommer nok inn i stua etterhvert, men blir i så fall lite brukt. Hovedsaklig vanlig tv og film. PC-tilkobling: Tja...mulig det, men ikke noe must, egentlig. Pantera Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 sjekk ut sonys kdl-d3000 - (https://prisguiden.no/product.php?productId=75482) gjør det svært godt i tester for tiden. høytalerne er under, så den tar ikke mer plass enn en 37" med høytalere på siden dersom plass er et problem. Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Når du sier hovedsaklig tv og film så mener jeg at du burde gå for plasma i stedet for LCD. Er ikke så veldig klok på dette området, men har lest meg ør i hodet på tv de siste ukene siden jeg også skal hente meg en ny tv uten å sprenge VISA-kortet i fillebiter. Tv'n jeg har sett meg ut er Panasonic PV70 som ligger på rundt 11-12.000kr og da får man visstnok veldig mye tv for pengene. Den er riktignok på 42" så jeg vet ikke om den blir for stor til ditt bruk, men kanskje verdt en titt likevel? https://prisguiden.no/product.php?productId=77391 Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 PV/PX 70 finnes jo i 37" også, og til en god pris på lefdal i hvert fall. Fikk akkurat min i hus i dag, og førsteinntrykket er bra! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 PV/PX 70 finnes jo i 37" også, og til en god pris på lefdal i hvert fall. Fikk akkurat min i hus i dag, og førsteinntrykket er bra! 9374429[/snapback] Den Panasonic'en i 37" er faktisk en av de jeg kikke etter priser på. Får stikke bort på Lefdal å sjekke den ut. 42" blir litt for stort i stua mi. 37" er stort nok for meg. pantera Lenke til kommentar
Francesca_ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg kjøpte den i dag på lefdal sandvika, fikk den til 8795 selvom prisen der egentlig var 12. Grunnen var at det var prisen på Alna, hvor jeg først var, men der hadde de den ikke på lager. Butikkene opererer tydeligvis med ganske forskjellige priser, så man må passe litt på så man ikke blir lurt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå