MK2 Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei, jeg og noen kompiser i dag diskuterte litt småsyke sex fetisjer. Han ene hadde ganske god greie på dette, og etter en liten tur på urbandictionary fant jeg mange syke fetisjer. Donkey Punch, urbandictionary.com Angry Pirate, urbandictionary.com Angry Dragon,urbandictionary.com Er det virkelig folk som får seg til å gjøre slike ting mot dama si? Jeg mener, slå og skade jenta, bare for å få litt ekstra nytelse? Jeg sitérer; The Donkey Punch is when your engaged in anal sex and when your about to ejaculate you punch the poor little lady in the back of the head so her anal cavity tightens making the orgasm all that more better (for you ofcourse). Virkelig? Stakkars jente? Hva syns dere om dette? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg synes: HAEHAHAEHAEHAE. Tror kanskje du bør lære deg forskjellen mellom fantasi og virkelighet... Lenke til kommentar
MK2 Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Jeg synes: HAEHAHAEHAEHAE. Tror kanskje du bør lære deg forskjellen mellom fantasi og virkelighet... 9368830[/snapback] Vel, det er jo faktisk folk som driver med dette. Så om du tror dette er ren fantasi, så tar du en smule feil. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Enkelttilfeller ja, men hvis en skal se på slik så er det mye langt verre som skjer her og der i verden... Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Her er flere: (advarsel: utrivelig lesning) Alabama hot pocket Strawberry shortcake Dirty Sanchez Who am I to judge? Endret 27. august 2007 av Kremfjes Lenke til kommentar
Nutjob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Nå vet ikke jeg om reglementet sier noe om posting av slikt men det burde det. Ufyselig rett og slett Lenke til kommentar
Kremfjes Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Ja, enig... Har lagt til en liten advarsel Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Alabama hot pocket var kvalmt Lenke til kommentar
pian Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Huff, strawberry shortcake kjente jeg faktisk til fra før av :S jeg tror dette er mest "morsomme" påfunn man forteller om på fest (eller putter i urban dictionary), ikke noe folk driver med. La oss se seriøst på det; hvor stor sjans er det for at du regelmessig knekker nesa på dama di under sex og slipper unna med det? Jeg foretrekker å leve i uvitenhet om dette...! Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hahaha, finnes det de som tar UD seriøst? Lenke til kommentar
String-Jurgen Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hørte om en jente som tok ''dragen'' frivillig, altså dro spermen opp og ut nesa :/ Lenke til kommentar
fgr Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 hallo det er jo ikke folk som driver med sånne ting til vanlig. det er bare morsomme påfunn. at noen har gjort noe av det enellerannen gang skal vi ikke se bort ifra, men ingen driver med sånt vanligvis. tenk litt a. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er folk som skjærer opp vagina eller penis, skjærer av fingrer eller annet... De tenner på det!! Ekkelt Lenke til kommentar
fgr Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Er folk som skjærer opp vagina eller penis, skjærer av fingrer eller annet... De tenner på det!! Ekkelt 9375899[/snapback] ja det finnes, de tenner på amputerte folk. men det er fortsatt noe anna enn de greiene her. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Men likevel, det er en syk sex fetish *grøss* Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Donkey Punch virka jo ganske harmløs, da.. med mindre man virkelig kliner til jenta i bakhodet Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg tviler ikke et øyeblikk på at det finnes folk som ikke bare tenner på tanken med det, men som faktisk gjør det og. At det er litt småsykt i våre øyne, som ikke driver med det, det er jo ganske lett å forstå, men de har jo ikke akkurat så veldig mye kontroll på hva de tenner på. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Jeg mener at så lenge begge (evt. alle) parter er enige om hva som (ikke) skal skje, så er det bare å kjøre på! Man er ikke syk før man virkelig begynner å tvinge folk til ting. Tar et nokså harmløst eksempel.. Pisking - en del synes det er litt rart, at man er syk som liker å påføre andre smerte. Hvordan tror dere egentlig dette med pisking foregår? Tror dere "piskeren" drar frem pisken diskrét fra nattbordsskuffen når lyset er av og begynner å gyve løs? Nei! Alle som er med på sexen vet jo allerede at det er en pisk, og at den kan bli brukt. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Tellus er en syk syk verden. Alabama hot pocket Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Er dette også en slags form for fetish? Sykt altså, ser ikke poenget i en dame som sitter og gir gass barrføtt.. Edit: Fant visst enda en.. latterlige greier http://www.youtube.com/watch?v=q1oE-phiQjM Endret 28. august 2007 av Storleer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg