humancoreiii Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei, jeg skal kjøpe en toshiba laptop som kommer nuh i disse dager. den kommer med vista home premium. Jeg er gamer og ønsker selvsagt XP på min maskin, MEN, er det noen som vet om alle funksjonene vil fungere da? dette gjeller en satellite x200 btw Lenke til kommentar
lupah Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 (endret) Hva mener du med funksjonene? Du vil ikke få DX10 da. Kjører forøvrig Vista på min gaming-pc og det funker utmerket til civ 4, wow og cs. Endret 27. august 2007 av lupah Lenke til kommentar
zvein Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hva mener du med funksjonene? Du vil ikke få DX10 da. Kjører forøvrig Vista på min gaming-pc og det funker utmerket til civ 4, wow og cs. 9368855[/snapback] Kjører også Vista på min gaming-pc, og har heller ikke hatt noe som helst problemer med spill så langt. Har da testa: wow, hl2/cs:s, warcraft 3, diablo 2, transport tycoon deluxe (med xp-patch seff), og et knippe andre spill uten noe som helst problemer så langt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå