Gå til innhold

Noen som har Nokia 8600 Luna?

lupah

Anbefalte innlegg

Lurer litt på åssn denne telefonen er. Har lest tester, og den får forsåvidt ok karakterer, men hva sier folk som har hatt den en stund? Er den stor? Har den en solid kvalitetsfølelse? Jeg er ikke interessert i alt mulig dill dall på mobilen, vil bare ha en til å ringe og sende meldinger med, samt at den ser rå ut.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda jeg har den, den virker veldig solid, synes kvalitetsfølelsen på denne faktisk er enda bedre enn 8800 som jeg har hatt tidligere, kan jo være fordi mobilen er lagd i safirglass og aluminium. mobilen er ikke stor, ligger veldig bra i hånda og i lomma for den saks skyld, men til å være av den størrelsen så veier den ganske mye da, d er noe du kjenner me en gang du løfter den. men absolutt en veldig bra telefon me kjapp responstid.

Lenke til kommentar
joda jeg har den, den virker veldig solid, synes kvalitetsfølelsen på denne faktisk er enda bedre enn 8800 som jeg har hatt tidligere, kan jo være fordi mobilen er lagd i safirglass og aluminium.  mobilen er ikke stor, ligger veldig bra i hånda og i lomma for den saks skyld, men til å være av den størrelsen så veier den ganske mye da, d er noe du kjenner me en gang du løfter den. men absolutt en veldig bra telefon me kjapp responstid.

9371358[/snapback]

Høres bra ut. Blir nok en slik en på meg da!

Lenke til kommentar

Samboeren min har en Nokia 8600. Her kommer mitt inntrykk etter å ha lånt den noen dager fordi hun ville ha min mobil grunnet behov for å kunne bruke eksternt tastatur og dermed slippe å dra rundtom på en bærbar (jeg har en Nokia E65 med bl.a. bluetooth-tastatur).

Kvalitetsfølelsen er veldig god, en skikkelig solid mobil laget i noe annet enn plastikk som de fleste mobiler i dag er støpt i. Skjermen er passe stor med sine 2", den er lyssterk og fungerte grei i solskinn. Nokia's propetiære operativsystem (Series 40) fungerer bra til daglig bruk for dem som ikke vil ha de mest avanserte funksjonene. Batteritiden var bra, en forbedring i forhold til de senere modellene i 8xxx-serien (og da særlig 8800 som hadde horribel batteritid etter mitt skjønn). Negativt er manglende minnekortstøtte, ikke 3G, middels kamerakvalitet og at du får mye bruk for det medfølgende pusseskinnet skal den se bra ut til enhver tid.

Igjen, det er spesielt kvalitetsfølelsen jeg vil fremheve med denne modellen. Har trykket på en bekjent av meg sin Vertu Constellation og til tross for edelere metall stod ikke følelsen 8600 gir mye tilbake for denne. Samboeren min er kjempefornøyd og jeg tror du vil gjøre et god valg. :thumbup:

Endret av escobar
Lenke til kommentar

Bra, bra :D Ser ut som en veldig solid telefon, og likte de tidligere modellene. Men vet liksom aldri helt hvordan den er før du prøver den eller hører fra andre. Jeg er ikke interessert i alle mulig funksjoner, så tror denne blir perfekt.

Lenke til kommentar
  • 8 måneder senere...
Gjest Slettet+19283741
Bra, bra :D Ser ut som en veldig solid telefon, og likte de tidligere modellene. Men vet liksom aldri helt hvordan den er før du prøver den eller hører fra andre. Jeg er ikke interessert i alle mulig funksjoner, så tror denne blir perfekt.

Kjøpte du denne mobilen? Ble du fornøyd med den? Vurderer å kjøpe en selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...