ashwa Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 jeg velger ut ifra politisk synspunkt og filosofi, samt å starte som newbi på den minste faksjonen tror jeg bare blir knasing... lager heller alts etter hvert da Kan vi få en liste over hvem som spiller dette nå? jeg heter iaff ashwa ingame Lenke til kommentar
TST Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan vi få en liste over hvem som spiller dette nå? jeg heter iaff ashwa ingame 9386934[/snapback] En slik liste passer best i en egen tråd, takk :-) Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan noen bekrefte/avkrefte at spillet støtter Vista? Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan vi få en liste over hvem som spiller dette nå? jeg heter iaff ashwa ingame 9386934[/snapback] En slik liste passer best i en egen tråd, takk :-) 9387320[/snapback] Ok lagde ny tråd her Lenke til kommentar
FLarsen Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Kan noen bekrefte/avkrefte at spillet støtter Vista? 9387584[/snapback] Demoen funker fint i vista her. Demoen som ligger på steam, hvis det har noe å si. Lenke til kommentar
Icenor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Demo er på vei ned, men er dette en MMO på samme måte som Planetside? Hvor mange spiller man samtidig med/mot? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 det er et brettbasert online spill, noe a la quake og cs (Servere, så mange koblet til samtidig, et brett det skjer på). Selve spillet er ganske forskjellig, man må tenke, og man må reagere raskt. Etterhvert som man spiller får man experience / ranking som gjør at man kan spille på mer høyranking servere, og bruke nye ting. Man får også penger man kan bruke til å kjøpe nye ting. Det som er litt stilig når man kjøper ting, er at overall "score" for skipet blir det samme. Kjøper du noe som gir +10 shield for eksempel, så vil det gi -10 på noe annet. Et unntak på dette er forms, som gir deg helt nye muligheter, som for eksempel stealth, og bouncing kuler. Men de og har sine drawbacks. Stealth kan du ikke skyte, og du har ikke shield. Bounce så gjør kulene mindre skade. Jeg har bare spilt spillet et par timer, men det virker ganske så interessant, og jeg kommer til å dytte inn iallefall et par timer til i det Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Man kan sette opp sin egen server, slik at man kan ha litt LAN-moro selv uten skikkelig nettlinje, eller er man avhengig av tilkobling til nett, og sentrale servere? AtW Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 lan går fint men man får ikke ranking for det Lenke til kommentar
Firvulag Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 prøvde demoen. jeg suger endte med at jeg og kompisen min bare stå helt oppi verandre å skaut alt vi hadde Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Man kan sette opp sin egen server, slik at man kan ha litt LAN-moro selv uten skikkelig nettlinje, eller er man avhengig av tilkobling til nett, og sentrale servere? AtW 9391983[/snapback] Jeg spiller på amerikanske servere med 150-250 i ping, det funker fett det. Har ikke opplevd at jeg har gjort det noe dårligere pga lagg. Edit: Folka som har lagd spillet er tydligvis veldig oppmerksomme, ettersom de har fått med seg at gamer.no ga spillet deres 9/10. Det står på første sida deres her: "http://www.hyperbol.com/Default2.aspx". Endret 1. september 2007 av Anthropod Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Ny video ute: http://www.hyperbol.com/Default2.aspx?videoid=Playthrough Forklarer litt av spillet, og viser en multiplayer match, med kommentarer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg