Kent -amdme- Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Her er en link på BioShock benchmarks, med de beste skjermkortene i dag http://firingsquad.com/hardware/bioshock_d...mance/page5.asp Her er 7900gs og X1950pro lagt til: http://firingsquad.com/hardware/bioshock_d...mance/page6.asp Testoppsettet besto ellers av: Intel Core 2 Extreme X6800 EVGA nForce 680i SLI motherboard ASUS P5W DH Deluxe (for Radeon cards) 2GB Corsair TWIN2X2048-6400C4 Vet ikke hvilke skjerm du har og hvilke oppløsning du kjører på...tror ikke noe over 1024x768 i oppløsning er noe å satse på Siden jeg er så godt igang legger jeg til test av S.T.A.L.K.E.R også: Testsystem brukt: Intel Core 2 Duo E6300 (1.86 GHZ , 2MB L2 cache) Motherboard : ASUS P5W64 WS (975X) Memory : Samsung DDR2 533 MHZ 1 GBx2 HDD: Seagate 7200.9 / 120 GB Driver : NVIDIA Forceware97.92 whql (For G80 cards), NVIDIA Forceware93.71 whql (For G71 cards) , Catalyst 7.2 WHQl OS : Windows XP SP2 Legg merke til at X1950XTX slår 8800GTX.... dette er på grunn av en relativt svak prosessor. Den greier ikke å gi 8800GTX nok "power". Med en høyere klokket prosessor ville resultatet vært anderledes Endret 29. august 2007 av amdme Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Takk for infoen, men det jeg har skjønt er at jeg enten burde vurdere ny PC eller klare og over klokke og sette i en ram til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå har jeg prøvd å OC'e CPU det går noen ganger og viser endringer i CPU-Z og andre prgs. men det kommer ikke endringer i DXDIAG, og jeg har fått blue screen av OC noen ganger. jeg prøver vanligvis å OC til 2.2 og 2.4 og hvis det går så merker jeg ikke noe forskjell Lenke til kommentar
Loke_h Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Du må sannsynligvis ha høyere spenning på CPU. Noe som ikke er så enkelt om det ikke finnes noen settings i BIOS. Prøv med små steg av gangen når du oc. I starten kan du ta litt større steg. Hvis default hastighet er 2,2. Prøver du 2,3. Deretter mindre steg. Så må du teste stabilitet, med Prime95 f.eks. Så små endringer av hastighet på CPU merker du nok ikke så godt i spill. Men det kan også være at du har lite minne. Hvor mange MB/GB? 1GB ifølge signatur. Systemkrav Endret 3. september 2007 av Loke_h Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja jeg har 1gb minne men har planer om 1gb til snart. Ok jeg kan prøve å OC litt til etter på men er det meningen at det ikke skal vises i DXDIAG fordi CPU bare blir clocket til jeg skrur av. Jeg har skaffet meg SCDA(splinter cell double agent), og den bruker jo faktisk Unreal Technology, vet ikke om det er det samme som BioShock bruker, men jeg kjører det på fult med 8xAntistrpoicFiltering, og det lagger nesten ingen ting bare noen ganger, og det er ikke så plagsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå