Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Mulig å lagre wlan-profiler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilket program bruker du for å styre det trådløse kortet? På min laptop med Intel wlan kort bruker jeg Intel PROSet/wireless, og der har du en knapp for å eksportere profilene om du trykker på knappen profiler. Om du bruker windows sin så vil jeg tippe at det ligger i registeret, sånn at du kan gå inn i regedit og søke etter ssid og eksportere den delen av registeret der instillingene for det trådløse ligger. Det kan hende det ligger i registeret i andre programmer også.

Endret av rolvs
Lenke til kommentar

Jeg bruker windows sin wzc. Wlanprofilene i bedriften er faktisk ikke de jeg er ute etter å lagre siden vi bruker sertifikat til å godkjenne brukerene på det. Det er de jeg har lagret til privat bruk det hadde vært fint å lagre. Har søkt etter SSID i registeret, men fant ikke noe.

Jeg har Intel® PRO/Wireless 2200BG så kanskje det programmet rolvs snakket om kan gjøre susen. Jeg prøver.

Edit: Testet det og det går an å lagre profiler med det, men du kan ikke hente profiler som allerede ligger lagret i WZC. Derfor blir det nok at jeg må legge de inn manuelt ja. Takk for svar til rolvs og JKJK :)

Endret av mungo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...