mungo Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg skulle gjerne ha lagret/eksportert mine trådløse nettverksprofiler. Er det mulig å gjøre dette? Jeg søkte litt på nett og fant noe som omhandlet netsh uten at jeg ble noe særlig klokere. Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) Hvilket program bruker du for å styre det trådløse kortet? På min laptop med Intel wlan kort bruker jeg Intel PROSet/wireless, og der har du en knapp for å eksportere profilene om du trykker på knappen profiler. Om du bruker windows sin så vil jeg tippe at det ligger i registeret, sånn at du kan gå inn i regedit og søke etter ssid og eksportere den delen av registeret der instillingene for det trådløse ligger. Det kan hende det ligger i registeret i andre programmer også. Endret 28. august 2007 av rolvs Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Nettverksprofiler kan også styres via GPO hvis det er et bedriftsnettverk det er snakk om Lenke til kommentar
mungo Skrevet 29. august 2007 Forfatter Del Skrevet 29. august 2007 (endret) Jeg bruker windows sin wzc. Wlanprofilene i bedriften er faktisk ikke de jeg er ute etter å lagre siden vi bruker sertifikat til å godkjenne brukerene på det. Det er de jeg har lagret til privat bruk det hadde vært fint å lagre. Har søkt etter SSID i registeret, men fant ikke noe. Jeg har Intel® PRO/Wireless 2200BG så kanskje det programmet rolvs snakket om kan gjøre susen. Jeg prøver. Edit: Testet det og det går an å lagre profiler med det, men du kan ikke hente profiler som allerede ligger lagret i WZC. Derfor blir det nok at jeg må legge de inn manuelt ja. Takk for svar til rolvs og JKJK Endret 29. august 2007 av mungo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå