Duqe Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Hei har tenkt å skaffe meg en konsoll også i tillegg kjøpe en ekstern psu, men vil de bråkete viftene i konsollen bråke mindre i med den eksterne psu blir liggendes ute`? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Xbox 360 har allerede ekstern strømforsyning, men mengden bråk varierer egentlig fra konsoll til konsoll, og jeg har inntrykk av at det har vært kraftige forbedringer siden jeg kjøpte min i 2005. Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 er det noen serienr eller noew spesielt jeg skal se etter for vite hvilkne konsoller som er ny Lenke til kommentar
Duqe Skrevet 27. august 2007 Forfatter Del Skrevet 27. august 2007 Xbox 360 har allerede ekstern strømforsyning, men mengden bråk varierer egentlig fra konsoll til konsoll, og jeg har inntrykk av at det har vært kraftige forbedringer siden jeg kjøpte min i 2005. 9368453[/snapback] Snakker vi om samme psu? Tenkte på en kabel som denne og kjøpe i tillegg f.eks en pc-strømforsyner med vifte-regulator, vil dette da redusere med mesteparten av bråket? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Bråket finner du i hovudsak fra dvd-drevet så den løsningen der vil neppe gjøre noe som helst fornuftig. Det du kan dene opp med er at den andre eksterne PSU`en kanskje avgir meir viftesus enn MS sin. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 En stabil og kraftig strømkilde er noe av det viktigste for å oppnå en mest mulig stabil spillekonsoll. PSU Energyzer er enkel å koble opp, du trenger ikke bruke tid på lodding eller montering, bare plugg den i strømforsyningen og du er i gang!Det der luktar det rart av. Juks og fanteri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå