AtotheK Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Denne telefonen er jeg meget spent på. Noen som har noen tanker rundt den. Jeg har selvt kjøpt meg en N95 for noen mnd. siden så for meg er det nok uaktuelt og kjøpe ny telefon i første omgang. Men det betyr ikke at jeg ikke kan sikle over andre telefoner også Man kan vel også diskutere denne vs. iphone. Selv mener jeg denne er langt mer attraktiv. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Jeg har selv bestillt lillebroren, om jeg liker skjermen på den så skal man ikke se vekk ifra en oppgradering Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Pris, anyone? Billigste pris jeg finner er på 3790,- Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 19. desember 2007 Del Skrevet 19. desember 2007 Iphone er mye mer eksklusiv og finere! Den har sånn elegans og stil som man legger merke til på gata. Etter min mening er Iphone myee drøyere! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Iphone er mye mer eksklusiv og finere!Den har sånn elegans og stil som man legger merke til på gata. Etter min mening er Iphone myee drøyere! Blæh.. Eneste som er killer på iPhone er interface'n ^^ På specs dreper Viewty iPhone lett. iPhone kan ikke spille inn video en gang Den har ikke bluetooth heller, bare til A2DP-bruk:p Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 31. desember 2007 Del Skrevet 31. desember 2007 Hva med brukergrensesnitt da? Den tar nettsider uten noehakk, og er lynrask! Hva gjør LG viewty? Den hakke og lagger som bare faen egentlig, hvertfall når jeg prøvde den. Lenke til kommentar
skogsaas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Er jo ikke vanskelig å skjønne hvem som har frelst deg i jula... Iphone er en pen telefon, den har et veldig pent, og godt fungerende brukergrensesnitt, men den er alt for dyr i forhold til spesifikasjonene. Jeg hadde selv en qtek 9000 i 2005, og den har bedre spesifikasjoner enn iphone + at den var billigere i 2005 enn iphone er i år... Selvfølgelig var den stor, og ikke så pen, men den gjorde alt iphone gjorde og mer til. Den hakket heller ikke på vanlige internetsider som vg osv. Iphone er i hvertfall ikke aktuelt for meg før den får et kamera som tar greie bilder, den MÅ støtte mms, og den bør ha 3G, pluss 3,5G, utenom det er den enestående:P Lenke til kommentar
Sterri08 Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Litt Off Topic men. Joa, skjønner hva du mener. Men den passer veldig bra for meg, jeg trenger ikke 3g eller 3.5g siden jeg bruker bare Wifi når jeg er på Internett på mobilen, den har en super mp3, og nydelig å se video på hvis du tar en lang buss eller biltur evt. Den finnes også programmer du kan laste ned så du får Støtte for MMS, men det bruker jeg aldri heller. Men jeg syns fortsatt Iphone er en helt revelusjonerende telefon, siden det er helt nytt med et sånt grensesnitt, og design og alt det der. Sagt så lett; Iphone er bare Iphone, etter min mening da. Endret 1. januar 2008 av Sterri08 Lenke til kommentar
skogsaas Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Joda, skjønner hva du mener:) Første gangen jeg fikk prøvd iphone fikk jeg helt sånn "wow-opplevelse", den er rask og så sinnsykt deilig å bruke, men den mangler enda litt før den blir aktuell for meg. Derfor tror jeg kanskje jeg skal kjøpe meg LG ku990, så får det evt bli iphone når neste utgave evt lanseres:) Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva med brukergrensesnitt da?Den tar nettsider uten noehakk, og er lynrask! Hva gjør LG viewty? Den hakke og lagger som bare faen egentlig, hvertfall når jeg prøvde den. Brukergrensesnittet på Viewty er også fett, det kan du ikke nekte på Og at den "hakke og lagger som bare faen egentlig" er bare tull Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå