Gå til innhold

billigste måten Trondheim -> Tromsø

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
En rask sjekk: det koster 731 kr Trondheim - Tromsø både med Ungdomsbillett og vanlig billett. Men det skal sies at Ungdomsbillett koster det samme uansett kjøpetidspunkt, vanlige billetter blir dyrere etter hvert.

9565902[/snapback]

En tur/retur med SAS fra Trondheim til Tromsø 2-3 oktober koster 2900 med vanlig bilett, 1500 med ungdomsbillet, så man sparer nesten 50%, i tillegg til at man får økte rettigheter, som mulighet til å endre dato/tid og 50% refusjon.

Pleier selv å bestille noen mnd i forveien når eg skal hjem fra Bodø til Bergen, og da har alltid ungdomsbilletene vært billigere.

Lenke til kommentar

På første datoen jeg lette etter - 15. november - fant jeg tur/retur til 731 hver vei. Som jeg sa, Ungdomsbillett holder seg stabilt i pris, vanlige billetter øker i pris i forhold til etterspørsel. Men ja, vanlige økonomibilletter (f.eks. klasse M) gir som regel økte rettigheter i forhold til rabatterte økonomibilletter (f.eks. klasse T), så ja, i dette tilfelle vil det være bedre å kjøpe Ungdomsbillett :)

Forresten, på strekningen Oslo -Trondheim koster Ungdomsbillett ca. 700 hver vei, vanlige får man får ca. 350.

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...