aldrimerforum Skrevet 27. august 2007 Del Skrevet 27. august 2007 Topic sier vel det meste.. Tenkte å være der til den 2. okober og reise tilbake den 3. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Sikkert buss eller tog. Lenke til kommentar
radiated Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Du kan sjekke prisen på buss og tog vs fly. Det er ikke sikkert at det er billigere å ta toget. Hvis du er student får du rabatt på buss og tog, men ikke på fly. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det blir en drøy tur hvis du ikke flyr, etter min mening. Det er langt, og toget går jo ikke lenger enn til Bodø. Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det skal være mulig å få tak i flybilett til rundt tusenlappen. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 23. september 2007 Del Skrevet 23. september 2007 Du kan sjekke prisen på buss og tog vs fly. Det er ikke sikkert at det er billigere å ta toget. Hvis du er student får du rabatt på buss og tog, men ikke på fly. 9409704[/snapback] SAS har ungdoms/stundentrabatt på sine flygninger Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) SAS har ungdoms/stundentrabatt på sine flygninger wink.gif ...som er dyrere enn vanlige billetter. Endret 24. september 2007 av the_lynx Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 SAS har ungdoms/stundentrabatt på sine flygninger wink.gif ...som er dyrere enn vanlige billetter. 9563063[/snapback] Har no alltid vært billigere å bestille ungdomsbilett enn vanlig bilett hos SAS for meg ihvertfall, og en rask sjekk på SAS bekreftet dette, sjekk selv Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 Ca 500kr en vei med Sas Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 En rask sjekk: det koster 731 kr Trondheim - Tromsø både med Ungdomsbillett og vanlig billett. Men det skal sies at Ungdomsbillett koster det samme uansett kjøpetidspunkt, vanlige billetter blir dyrere etter hvert. Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 En rask sjekk: det koster 731 kr Trondheim - Tromsø både med Ungdomsbillett og vanlig billett. Men det skal sies at Ungdomsbillett koster det samme uansett kjøpetidspunkt, vanlige billetter blir dyrere etter hvert. 9565902[/snapback] En tur/retur med SAS fra Trondheim til Tromsø 2-3 oktober koster 2900 med vanlig bilett, 1500 med ungdomsbillet, så man sparer nesten 50%, i tillegg til at man får økte rettigheter, som mulighet til å endre dato/tid og 50% refusjon. Pleier selv å bestille noen mnd i forveien når eg skal hjem fra Bodø til Bergen, og da har alltid ungdomsbilletene vært billigere. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 24. september 2007 Del Skrevet 24. september 2007 (endret) På første datoen jeg lette etter - 15. november - fant jeg tur/retur til 731 hver vei. Som jeg sa, Ungdomsbillett holder seg stabilt i pris, vanlige billetter øker i pris i forhold til etterspørsel. Men ja, vanlige økonomibilletter (f.eks. klasse M) gir som regel økte rettigheter i forhold til rabatterte økonomibilletter (f.eks. klasse T), så ja, i dette tilfelle vil det være bedre å kjøpe Ungdomsbillett Forresten, på strekningen Oslo -Trondheim koster Ungdomsbillett ca. 700 hver vei, vanlige får man får ca. 350. Endret 24. september 2007 av the_lynx Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 (endret) Sikkert buss eller tog. 9409669[/snapback] Du vet at togskinnene slutter i Bodø? Ja, jeg vet at Narvik har tilknytning til Sverige, men nå tenkte jeg på den norske togbanen. Endret 2. oktober 2007 av Glenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå